4:e september (nyast!!)
Hej igen!
Den andra tråden är avstängd för svar, så nu startar jag en ny! Nu är det ju mindre än 1 månad till vår dag!!
Hur har ni tänkt er era dagar?
Såhär ska vi ha det!
FREDAG
Lämnar sonen på dagis på morgonen och har en lugn förmiddag ihop. Går och får manikyr båda två klockan 13. Mormor och morfar hämtar Viggo på dagis och åker hem till oss. Vid 17 tar vi in på hotell. Har en lugn kväll, duschar, ser på TV och vilar. Somnar tidigt.
LÖRDAG
Upp vid 7. Äter lite frukost och sen blir jag skjutsad till stylisten som ska göra hår och make up. Ska vara där med min tärna klockan 8. Sambon med bestman åker och fixar stereon i festlokalen och åker därefter till sin frisör. Klockan 14 ses vi på Ulriksdal och fotograferas. Klockan 16 är själva vigseln i Ulriksdals trädgård, och därefter burdskål och mingel samtidigt som vår fotograf tar parfotografier av våra gäster. Runt 17:30 sätter vi oss till bords på Ulriksdals Wärdhus. 4 rätters middag plus tårta. Sen dansar vi så länge vi orkar! När natten kommer åker jag och sambon till Hotel Diplomat, där vi intar en vickning och...
SÖNDAG
Sover ut, äter lyxfrukost, njuter, älskar varandra, är nygifta, vilar. Har hotellrummet till klockan 18!
Har ni blivit hippade/sexade förresten? Jag blev hippad i lördags och det var helt underbart!!!