Maj 2005?
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd
Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?
Jazzkatten
Vi kommer att skicka ut våra samtidigt som alla får sina julkort, så att folk först tror att det är vanliga julkort de håller i handen.
Vicky 2005:
Jag är 31 (snart 32) bor i Sthlm, men gifter mej i Västergötland
Vicky 2005:
Jag är 28 och bor i "Stockholm" närmare bestämt på Adelsö.
Vad trött jag blir på mig själv snacka om att leva i förnekelse! *asgarvar*
Jag fyller ju 26 i morgon så jag kan nog inte titulera mig som 25 åring längre ja ja jag får skylla på att jag tänker på bröllopet för mycket.
I helgen ska jagta tag i våra inbjudningar ordentligt måste strukturera upp mig lite.
Vicky 2005:
Jag är 30 år, och jag(vi) bor i Halmstad.
Är det någon av er här som har bokat bröllopsresa ännu, började fundera på om det kanske e dags att ta tag i det snart. Vi har knappt pratat om var vi vill åka ännu. Är det någon som har några bra tips?
Jag är 24 och bor i Helsingborg.
Vi har funderat lite på bröllopsresa, jag älskar sol och väme medan min blivande man inte fungerar när temperaturen stiger över 25 grader. Därför funderar vi på att bara åka iväg några dagar efter bröllopet till någon romantisk stad i nordeuropa/Sverige och ta en "riktig" bröllopsresa till hösten när vädret är dåligt i Sverige och det inte är lika kokhett på se södra breddgraderna.
En till 28 maj! Kyrka, lokal och band är klart. Tärna, best man och toastmaster är tillfrågade. Tror jag har hittat klänningen också... Kikar lite på zafari i kenya i kombination med Zanzibar som bröllopsresa, men gör nog som majhumlan och sparar den till hösten. För vår del spelar det nog ingen roll när vi skickar ut inbjudningskorten, jag tror snart jag har berättat datumet för alla ändå .
Just det ja, 27 år och bor i Göteborg.
Vi funderar på Europa, något lantligt, kanske ett franskt slott? Italiensk vingård? Förmodligen åker vi inte i maj, utan i augusti, för att suga ordentligt på bröllopskaramellen.
Vicky 2005:
Klart du är 25! Har du inte fyllt än så är du ju 25!
Va' bra, då säger jag att jag är 31 några dagar till