• jazzkatten

Maj 2005?

Startar en ny tråd för majbrudar 2005 eftersom den förrra helt plötsligt var avstängd

Hur går det för er i planeringen? Ligger ni lågt eller snurrar det av idéer i huvudet?

Jazzkatten

• Svar på tråden Maj 2005?
  • jazzkatten

Vart har alla majbrudar tagit vägen?

• Åsa-25

Kyrkan är bokad + lokalen så det är ju ett moment mindre att tänka på :)
    Det jag fnalar på nu är det så kallade färgtemat...
    Hur går det för dig?

• jazzkatten

Hej!

Jag har oxå bokat kyrka och lokal, man vet ju inte om någon annan tänkt gifta sig där samma helg Vi har funderat på meny och färgtema. Färgtemat är lite svårt tycker jag, jag gillar nämligen bäst höstfärger, och maj är ju så vårigt som det kan bli Men vi kommer nog köra på naturfärger, champagne och grönt.

• Nina *brud 28/5-05*

Vi har börjat lite smått! Kyrkan kan vi inte boka förrens i oktober :( Så då får vi hänga på låset, men lokaler har vi bokade, 2st, så nu ska vi jämföra och välja!

• jazzkatten

Nina! Kul med en till 28:e majare

Var gifrer ni er?

• Linda&Peter

Hej jazzkatten och alla andra majbrudar. Jag gifter mig i Helsingborg den 28 Maj och har bokat kyrka, lokal, fotograf, hotell for gaster och oss (vi bor i London), transport, frisor men ingen musik an. Later kanske som mycket ar gjort men det ar bara for att vi ar lite paranoida eftersom vi inte bor i HBG. Kul med en ny majtrad.

Jag ar redan nervos, hur kanner ni det?

Kram

Kram till alla.

• jazzkatten

Jag är och så redan nervös, men blir mindre och mindre nervös ju mer jag fixat och bokat kommer nog vara cool som en katt på dagen D

• Majbrud 05

Hej Majbrudar!

Va kul med en ny tråd. Vi gifter oss den 7:e och vi har bokat kyrka och lokal. Har börjat fnula på meny (min pappa skall laga allt) och snart skall mamma å jag köpa tyg (mamma skall sy). När jag tänker på det pirrar det i magen, fast ändå känns det så långt kvar....

Kram

• majhumlan

En till i maj, närmare bestämt den 7 maj. Vi har bokat kyrka, festlokal, fotograf och preliminärbokat en frisör. Jag har även köpt brudklänning och funderat lite på färgtema och musik.

• Majbrud 05

Jag ser att några redan bokat fotograf, måste man göra det redan. Nu får jag lite panik... Bästa jag kollar upp någon brqa imorrn kanske?

Svar på tråden Maj 2005?