• Galenpanna

Hur många sexpartners har ni haft?

En nyfiken undran, hur många sexpartners har ni haft och hur gamla är ni?
    Vet er partner om antalet, dvs hela sanningen, delar av sanningen eller inte alls? Har ni ljugit om antalet eller väljer ni bara att tala tyst om det?
    Jag är 28, haft fler än jag riktigt kan uppskatta och är glad, framåt, utåtriktad & positiv utan att för den skull vara en viljelös slampa.
    Det har aldrig varit one-night stands, jo förresten ett enda men alla andra har varit partners, en del kortare än andra såklart. Och så några sk KK:s.

Killen vet att jag inte är oskuld men jag skulle aldrig våga nämna antalet sexpartners och riktigt HUR/Vad jag provat på för då tror jag att han skulle bli skrämd och hämmad och aldrig mer våga röra mig. Jag ÄLSKAR honom och skulle aldrig drömma om att vara otrogen! Han är min Nr One. Och han är bäst både i och utanför sängen. Men det skulle han väl inte tro på om jag sade att jag varit med (uppskattningsvis)50 före honom...

Mvh
    Galenpanna

• Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft?
  • Meddelande borttaget
  • torpflickan

Little minx,

Jag tror att de som legat med över 30 personer inte svarar på inlägget för att det helt enkelt kanske inte finns så många som har varit med så många. Jag tror allvarligt talat inte att det är så himla vanligt.

• mrs taylor

Jag och min blivande har varit helt ärliga med varandra och berättat både antal partners för varandra och ungefär vad vi har gjort innan.

Jag är 25 år och har haft 2 längre förhållanden och varit väldigt kräsen så antalet sexpartners för min del är bara 6 stycken. Min sambo har varit med betydligt fler. Han vet inte exakt hur många men mellan 60 och 70 stycken tror han.

För mig spelar det ingen roll om han har varit med 10 eller 100 tjejjer, fast jag måste erkänna att jag är glad att han har experimenterat lite innan han träffade mig...

• EmmaPemma

mrs taylor:
    varför är det bra att han har experimenterat innan? Är det för att han har lekt av sig, eller för att han lärt sig mkt? eller ngt annat...
    Bara nyfiken! .

• johandra

Jag är 27, min sambo är 26 och vi är helt öppna med varandra om hur många partners vi haft i sängen innan varandra. Min sambo har "bara" haft 7st innan mig och jag har haft 16st. Mina har mest bestått i KK och ONS, vilket varken jag eller min partner skäms över.

Jag har lärt mig nåt nytt ur varje kontakt med en annan människa, både om mig själv och andra och min partner är hur nöjd som helst med att jag fått testa på en massa som han inte fått göra, nu får ju han göra det med mig istället;)

I mitt kompisgäng har vi heller inga hemligheter om detta, ingen lägger en elak kommentar bara för att man råkat ha sex med fler än "normen" säger. Två av mina bästa vänner har inte en aning om hur många de haft sex med och dom är inte promiskuösa på nåt sätt, enligt mig iaf men alla är vi olika..:)

• På små rosa moln

För mid del vittnar antalet sexpartner på hur _bra_ självgförtroende jag hade när jag var yngre. Ju äldre jag blivit och ju mer jag "lyssnat" på andras fördomar, desto osäkrare har jag blivit och med det minskade även antalet sexpartner.

• Lill Anna

Vi båda har bara haft varann.. Det var lite hans syn på sex som fick mig att falla för honom..

• Bride2B..

ehh man kanske ska tycka till här med...!!
    Jag är snart 20 och jag har haft 4 (min fästman är inkluderad) Jag har haft sex sedan jag var 16,5 år.../J

• mrs taylor

EmmaPemma:

Lite både och.

Dels så har han lekt av sig och dels så har han faktiskt lärt sig en del på vägen villet jag har nytta av nu...

• MissLilo

Jag e 19 år, och har haft 2 sexpartner. En engångsförteelse (vet inte vad jag ska kalla det, och sen med min man. Jag har varit helt ärlig mot honom om det, även om han hade hoppats på att jag skulle vara oskuld.

Min man har haft 4-5 stycken max(kom inte ihåg så säkert)....och han har även varit ärlig om det. En av dessa var ett "förhållande", och resten har varit one-night stands.

Men som nån skrev ovan (orkar inte kolla vem), att fler sexpartners bygger på självsäkerhet, eller nåt i den stilen......vet jag inte riktigt. Jag har varit hur säker på mig själv sen 17 års åldern...endast det bästa dög åt mig, och fanns det ingen, så fick det vara! Kanske ska tilläga att jag anser att oskulden e något av det finaste man har......sen får andra säga vad de vill. Men det e iaf min åsikt. :)

Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft?