• Galenpanna

Hur många sexpartners har ni haft?

En nyfiken undran, hur många sexpartners har ni haft och hur gamla är ni?
    Vet er partner om antalet, dvs hela sanningen, delar av sanningen eller inte alls? Har ni ljugit om antalet eller väljer ni bara att tala tyst om det?
    Jag är 28, haft fler än jag riktigt kan uppskatta och är glad, framåt, utåtriktad & positiv utan att för den skull vara en viljelös slampa.
    Det har aldrig varit one-night stands, jo förresten ett enda men alla andra har varit partners, en del kortare än andra såklart. Och så några sk KK:s.

Killen vet att jag inte är oskuld men jag skulle aldrig våga nämna antalet sexpartners och riktigt HUR/Vad jag provat på för då tror jag att han skulle bli skrämd och hämmad och aldrig mer våga röra mig. Jag ÄLSKAR honom och skulle aldrig drömma om att vara otrogen! Han är min Nr One. Och han är bäst både i och utanför sängen. Men det skulle han väl inte tro på om jag sade att jag varit med (uppskattningsvis)50 före honom...

Mvh
    Galenpanna

• Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft?
  • EmmaPemma

jag tycker också att det är skönt att min partner inte haft så många (då finns det inte lika mkt att fundera över, sedan är jag en sådan person som tycker sex hur ihop med djup kärlek).
    Däremot tycker jag att alla får göra precis som de vill när det gäller sex. Så länge ingen blir kränkt eller far illa så kan man ju ha sex med hur många man vill tycker jag. men som sagt så förstår jag att det är skönare för ens partner om man inte haft så många. Men även där är det säkert olika. En del bryr sig säkert inte alls om att deras partner haft många.

• Jennifer E

Jag har haft 13 st och min sambo fem eller sex st. Vi har hyfsad koll på varandras förehavanden men vet ej exakt. Mig spelar det ingen större roll men det är klart, säg att han hade haft sex med flera hundra tjejer före mig... Det hade nog kännts lite skumt...

• EmmaPemma

ja, det blir lite svårt att inte känna sig som en i mängden då .

• Jennifer E

Jepp! Och personligen så tycker jag att det är nästan lite äckligt om man har haft sex med flera hundra människor... Men det är ju upp till var och en!

• EmmaPemma

folk gör ju helt och hållet som de vill. Jag tycker också att det är äckligt (men samtidigt så vet jag att de säkert tycker jag är jätte tråkigt och har missat mkt i livet som bara haft en).
    Oavsett moralen så förstår jag inte riktigt hur man kan ha lust att ha sex med så många människor. Man borde ju tröttna efter ett tag (alltså när det handlar om 100 eller fler).

• Guldfisken

Guldfisken: Jag är 22 och har haft sex (om man enbart räknar regelrätta s*mlag, annars är det nog några fler) med 18 st. Har varit sexuellt aktiv sedan jag var 16 så det är tre om året, vilket inte känns så farligt.
    Jag vet om hur många min sambo har haft, det är betydligt färre än vad jag haft, även om han är fem år äldre. Jag tror dock inte att jag hade brytt mig nämnvärt varken om det hade varit färre eller fler.

• Guldfisken

*skrattar* Varför skrev jag ett inlägg som jag riktade till mig själv??? Måste vara trött.

• Cecilia J

Jag är 27 och har haft 4 innan min pojkvän. Dock hade jag tills jag var 26 endast varit med en. Var singel i drygt 6 månader och hann med ett kortare förhållande och 2 "nästan ONS eftersom jag kände dem innan".

Har aldrig funderat över detta då det inte spelar någon roll. Men det är klart att om det skulle handla om över 100 att man kanske skulle börja undra.

• EmmaPemma

Guldfisken:
    Är ju bra att diskutera lite med sig själv här på BT också - då blir det ibland mer klart för en själv hur man tycker och tänker.
    Jag brukar också skriva mkt grejer som är riktade till mig själv minst lika mkt som ngn annan . De flesta inlägg riktar sig ju dessutom till ngn annan än trådstartaren .

• Guldfisken

EmmaPemma: *skrattar* Jo, jag sade det till mig själv: Nu du Guldfisken, du får du fasenimej ta och reda ut hur många du har legat med egentligen!!!

Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft?