• Prinsessa

Juni brud 2005

Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
    Hur långt i planerigen har ni kommit??

• Svar på tråden Juni brud 2005
  • HEH

Japp, jag! Den 24/6 i Stockholm. Vi har bokat kyrka, lokal och fotograf. Sen är jag ett planeringsfreak så jag har ju ganska mkt klart i huvudet, men inget "fysiskt" färdigt. Det är ju så kul! Har tittat på lite klänningar oxå...

Hur långt har du själv kommit?

Helena

• Prinsessa

Kyrkan är bokad liksom festlokalen & cateringfirma samt fotograf . Klänningen köpte jag i april. Vi gifter oss 25/6 kl 15.00.
    Jag känner mig ändå stressad fast det är så lång tid kvar..

• HEH

Vad är du stressad över då? Jag kan känna mig stressad över att det är så hiiimla mkt man ska tänka på och komma ihåg, men jag skriver upp allt jag får idéer om i ett dokument och så får jag gå igenom det allt eftersom.

Kul med en midsommarbrud till! Har ni "midsommartema"? Var gifter ni er?

• Prinsessa

Vi gifter oss i Bjuråkers kyrka (Hälsingland), & rubinrött & vitt är en grund för vårt tema, eftersom min klänning då är 2 färgad..
    Vet inte riktigt vad jag är stressad över men det är en känsla jag har, jag skriver &så upp allt jag kommer på. Vet tex inte om jag ska göra inbjudningskorten själv eller köpa färdiga. Hur har du tänkt det?

• Ssk

Vi gifter oss den 4 juni. Kyrka och lokal är bokad. Vi har även en preliminär gästlista. Klänningsmönster och tyg är även det inköpt, men det blir ett projekt efter sommaren.

Vi ska nog försöka fixa det mesta själva, för att hålla ner priserna.

• HEH

Prinsessa: Men åå, vi har oxå rött (vinrött) och vitt/silver som tema!! Har du köpt eller syr du din klänning själv?

Jag kommer göra inbjudningar och sånt själv, mest för att jag ääälskar att pyssla och greja! Borde snart sätta igång och klippa ut mönster till tärnklänningarna iaf...

• Marie_80

Hej!
    Gifter oss 18 juni kyrka, lokal, fotograf och band är bokad resterande finns än så länge bara i tankarna.

• Prinsessa

HEH.
    Jag har köpt min klänning redan det gjorde jag i april, kunde bara inte låta bli när jag såg den. Köpte den på e-bay, vet inte bara om jag ska ha underkjol eller inte så jag måste prova både med & utan. Kommer &så att göra inbjudningarna själv har börjat att göra några kladd så vi får väl se hur det blir när det är klart.

• HEH

Prinsessa:
    Har du ngn bild på din klänning??! *nyfiken* Jag funderade nämligen oxå på en tvåfärgad men jag har inte hittat ngn i butik att prova...

• Prinsessa

HEH:
    Jag har "tappat" bort bilderna på min klänning i datorn tror att dom är raderade på ngt vis, men jag har en annan likvärdig klänning på bild som du kan få.
    Min är utan axelband & den här har det men det kan man ju klippa till själv bara man får lite tips.

Svar på tråden Juni brud 2005