• Bonnybrud

Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)

Kan ni hjälpa mig välja...för det första, jag tycker ej om att ha uppsatt hår, däremot kan man ju ha halvt uppsatt. Därför undrar jag vad ni tycker om denna frisyr?

f2.pg.photos.yahoo.com/ph/bonnybrud/my_photos (brudfrisyr)

Sen undrar jag också om jag ska ha slöja eller ej?

På de andra två albumen har jag både uppsatt och helt utsläppt, personligen tycker jag att jag passar bäst i utsläppt, men vill se speciell ut som brud...så vad tycker ni?

Snälla hjälp mig, jag har bröllopsångest! ;)

• Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)
  • Bride2B..

Hej lilla du! Jag skulle haft med slöja eftersom du har så vackert hår. Slöjan är typ pricken över "i:et". Krulla/locka topparna på håret och försök få mycket mer volym där tiaran ska sitta. Du ärvacker men du kommerbli helt "breth-taking" som man säger på engelska. Lycka till, kram Julia

• Bonnybrud

bride2b:

gud vad gullig du är! tack så mycket...det behövde jag höra...

man får så dåligt självförtroende när man ser alla fina brudar och tänker "så där kommer jag aldrig se ut"

men nu känns det bättre (ska tänka på dina tips) :)

• kungsängsliljan

Söta lillasyster...börjar du bli nervös?

Tänk om du kunde lystna på din syster någon gång också!!!

Du är jätte fin med och utan slöja. Självklart så ska du ha din slöja i kyrkan. (efter all möda du lagt ner på att få den perfekt). Bröllopskorten tar du några med och några utan. Ta ex de rakt framifrån med slöja men sedan kan du ja ta sådanna kort jag tog, snett tittande i golvet utan slöja för då ser man ju frisyren. Det kommer ordna sig till det bästa ska du se. Din underbara tärna kommer ju vara med er och kan hjälpa dig att ta av och på slöjan, eller hur?

Ta några ljupa andetag och tänk efter vad hela dagen går ut på....tänk på Ps blåa ögon och charmiga leende.
    Hihi
    Dagen D kommer bli den vackraste dagen i erat liv med eller utan slöja.
    Visst har du en klok syster?

DU ÄR JÄTTE VACKER...och kommer som någon sa vara breth-taking!

• Tuve04

Jag rekommenderar uppsatt hår med slöja. Inget rosa läppstift!

• Trött

Hej!

Jag tycker utan slöja var aningen snyggare, men det är fint i både och!

Lycka till!

• Miko

Många som svarat redan, hoppas du inte blir förvirrad av alla för och emot slöja! ;)
    Personligen gillade jag utan... men ska själv ha utan, så det är nog min smak i största allmänhet. Har en liten fråga till dig dock: var har du hittat din underbara tiara? Det är precis en sådan jag letar efter!

• July

Jag tycker du är vacker både med och utan slöja. Jag håller med dem som sagt att du ska ha både ock, när du ändå har slöja så börja med det och ta sedan av det under kvällen. Om ditt hår är rakt i vanliga fall så skulle jag nog ändå välja att göra det lite lockigt för att få det annorlunda mot vardagshåret (och tvärtom då förståss). Om jag får komma med ett litet tips utan att såra dig så skulle jag föreslå ett mörkare läppstift för att din mun försvann lite i det ljusrosa. På brudar tycker jag knall röda läppar är jätte snyggt, men det är ju en smaksak.

• BLF

Du är jättefin både med och utan slöja, så jag kan varken säga bu eller bä om den saken. Däremot håller jag med sign. July om att det är finare med lite mörkare läppstift, eller varför inte bara något fint läppglans som inte är alltför ljust? Med ljust läppstift blir det lite Lili&Sussie-varning, om du förstår vad jag menar... Du kommer att bli såå vacker! Fantastiskt fin klänning, förresten.

• Brud i sommar!

Jag vill också se men kommer inte in :(

• Dani

BonnyBrud,

Grattis for din klanning! Fantastisk! Jag tycker du skulle ha uppsatt hår. Definitiv. Du ser så elegant ut med din klanning pa photo 1438... Och ett brollop ar inte en vanlig dag. Sloja ar oxa beautiful!

Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)