• Bonnybrud

Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)

Kan ni hjälpa mig välja...för det första, jag tycker ej om att ha uppsatt hår, däremot kan man ju ha halvt uppsatt. Därför undrar jag vad ni tycker om denna frisyr?

f2.pg.photos.yahoo.com/ph/bonnybrud/my_photos (brudfrisyr)

Sen undrar jag också om jag ska ha slöja eller ej?

På de andra två albumen har jag både uppsatt och helt utsläppt, personligen tycker jag att jag passar bäst i utsläppt, men vill se speciell ut som brud...så vad tycker ni?

Snälla hjälp mig, jag har bröllopsångest! ;)

• Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)
  • wienerwaltz

Utan slöja!
    Du har ju underbart hår, dölj inte det under en slöja.
    Du är naturligt vacker låt inte blickarna dras till en slöja.

• isis

Jag tycker du var jättefin i uppsatt hår och det passar ju även din klänning som är väldigt fin i ryggen.
    Halvt upsatt med slöja tycker jag såg lite för enkelt ut, utan slöja var fint.
    Hade det varit jag hade jag haft hel uppsättning med slöja under. Men det är ju inte jag :D Så jag tycker att du ska göra precis så som du känner dig vackrast!! :D
    Du kommer vara jättefin i vilket fall som helst!

• GoGau

halvuppsatt med slöja.
    Jag tycker du ska ha sloja. Jag haller med Tokan och July bride! Ta av den efter kyrkan sa pa festen eller cocktailen har du haret utan sloja. Du kommer bli jattefin sa.......

• Jennybaby

jättefint, men jag hade valt bort slöjan...

• EmmaPemma

jag hade nog satt upp håret lite mer och haft slöja. Jag tyckte att du passade jätte bra i slöja, men som ngn sade så är det nog ännu finare om man då sätter upp håret lite mer.

Lycka till!

• Edla

Superfint, men finast utan slöjan, helt klart! Tycker du ska visa allt det där fina håret!

• mammamalin

Jag tycker du ska vara utan slöjan. Klänningen och ditt fina hår ska synas mest tycker jag! :)

• 5/5-05?

Nu kommer inte jag in. :( Jag vill ju också se.

• Bonnybrud

testa igen, jag kom precis in :)

kommer nog som sagt, ha slöja i kyrkan, men sen ta av den!

• anderssonskan

helt klart utan slöjja & med lite lockar med en halv uppsättning det ser vädigt romantiskt ut till ditt ansikte. du har jätte fint hår

Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)