• Bonnybrud

Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)

Kan ni hjälpa mig välja...för det första, jag tycker ej om att ha uppsatt hår, däremot kan man ju ha halvt uppsatt. Därför undrar jag vad ni tycker om denna frisyr?

f2.pg.photos.yahoo.com/ph/bonnybrud/my_photos (brudfrisyr)

Sen undrar jag också om jag ska ha slöja eller ej?

På de andra två albumen har jag både uppsatt och helt utsläppt, personligen tycker jag att jag passar bäst i utsläppt, men vill se speciell ut som brud...så vad tycker ni?

Snälla hjälp mig, jag har bröllopsångest! ;)

• Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)
  • Tolin

Jag tyckte att frisyren var jättefin på dig och att det är finast utan slöja.

• AALF

jag gillar halv-uppsatt frisyren _med_ slöja

• Bonnybrud

Ja, jag tycker också att det är finare utan slöja till just denna frisyr..men har ej bestämt mig för frisyren än...tycker dock att den är finare än samma gamla vanliga hängande snebena... ;)

• Bonnybrud

jaha, där ser man...med slöja hihi

• Cassandra

Jag som tycker att det är sååå fint med slöja och det är ju bara bröllopsdagen man kan ha en (; tycker förstås att du ska använda den.
    Jag fundera på om jag ska ta bort min slöja efter vigsen och några av fotografierna. Det kanske är nått?

Jag tycker du passar väldigt bra i uppsatt!

• tuija

Jag tycker också att den utan slöja var finast. Men sen måste jag säga att jag tror att du är jättesöt även med uppsatt hår, tycker att det känns lite festligare. Men om du inte tycker om det själv ska du förstås inte ha det :)

• Stines

Skulle inte ha slöja till den frisyren.
    Tycker det är finast med slöja om man har lite mer uppsatt hår (min högst personliga åsikt).

Vilken klänning föresten, otroligt vacker!

• Bonnybrud

glömde tillägga att jag självklart ska färga hårrötterna ljusare ;)

• Jolin aug-04

utsläppt utan slöja!! Jättevackert!

• Madda

Helt klart bild 4, den utan slöja - den frisyren var du jättesnygg i - otroligt fräck.

Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)