• Bonnybrud

Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)

Kan ni hjälpa mig välja...för det första, jag tycker ej om att ha uppsatt hår, däremot kan man ju ha halvt uppsatt. Därför undrar jag vad ni tycker om denna frisyr?

f2.pg.photos.yahoo.com/ph/bonnybrud/my_photos (brudfrisyr)

Sen undrar jag också om jag ska ha slöja eller ej?

På de andra två albumen har jag både uppsatt och helt utsläppt, personligen tycker jag att jag passar bäst i utsläppt, men vill se speciell ut som brud...så vad tycker ni?

Snälla hjälp mig, jag har bröllopsångest! ;)

• Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)
  • Bonnybrud

Ja det råder delade meningar precis som i min hjärna...jag får väl helt enkelt ha på mig slöjan under vigseln och ta av mig efter middagen!

Fast hur gör man på bröllopskorten... haha...bara 11 dagar kvar nu att tänka! :)

• Fyra

På tal om korten.. Du kan ju ta några med slöja och några utan.

• kajsa kavat

Jag tycker oxå det var jättesnyggt med halvuppsatt UTAN slöja, men alla har ju sin egen åsikt. Jag gillar inte slöja överhuvudtaget, tycker det känns som en "gardin" i håret!

• Cassandra

kajsa kavat

(:D)hi hi hi, jag så kan man också se det!

• Bonnybrud

ja de flesta av er tycker att jag ska vara utan slöja...ska ta det i beaktande innan jag bestämmer mig helt!

Tack för hjälpen :)

• Bonnybrud

åh, vad irriterande nu kommer man ju inte in på bilderna längre...GRRR, dumma yahoo

• Tokan

Tycker absolut att du skall ha slöja under vigseln och du var jättefin i den,

Är du rådvill så tycker jag att du skall ta av den till festen, då får du ju del av båda förslagen.

• Stina.P

Jag tycker att Du var vackrast utan slöja. Om Du vill ha slöja tror jag att det blir finast om Du inte har fullt så mycket hår löst.
    Lycka till !

• July bride

Bonnybrud

Du är vacker i frisyren oavsett med/utan slöja! Om jag var du så skulle jag nog ha slöja under vigseln och vid kyrktrappan men sen ta av den.

Jag var tveksam till ha slöja i början men den gör ganska mycket för helheten tycker jag. Från att ha varit tveksam kom jag fram till att jag ska ha den hela dagen! ;) Den kommer att sitta långt ner, under frisyren. Ska ha helt uppsatt kreation som skulle vara synd dölja under slöjan.

Svar på tråden Hjälp mig välja brudfrisyr (bilder)