• Jenny29

Ni från Sthlm som gifter sig i januari 2005

Hej på er!
    Jag är helt ny här har nyligen börjat titta runt på sajten..
    Söker nu några som skall gifta sig i Januari 2005. Vore rolligt att få kontakt.. Själv är det 29/1 -2005 som är den stora dagen.
    Kram på er alla!!

• Svar på tråden Ni från Sthlm som gifter sig i januari 2005
  • Midvintertös

Ja och så enkelt!!

Vill ha några blommor oxå, men det blir rätt stämmning med grenarna. *ler*

• princesa

Det där blir väldigt snyggt! Toppen bra!

• Midvintertös

Tack!
    Det är bara till att snå idén. *ler*

I fredags var vi och provsmakade chokladtårtor på chokladfab. Jätte gott, vi valde en varsin smak.

Är det ngn som har sickat in sin hindersprövning en?

• Fröken januari - resan bokad!

Hej Midvintertös!

Vi fyllde i hindersprövningen i helgen. Dock stod inte adressen på blanketten så jag tog med den till jobbet för att posta den idag. Det närmar sig... :)

Jag träffade ju förresten sömmerskan i torsdags. Det kändes jättebra. Jag är så nöjd! Hon verkar superprofsig, lyssande på vad jag ville ha och kompletterade med perfekta idéer. Dessutom var priset kanon! Har ni börjat med din klänning?

• Midvintertös

Skönt att det kändes bra! Du får inte glömma och visa mig den färdiga produkten sedan. *ler*

Ja jag ska nog ta och skriva ut dem idag från hemsidan.

Igår var vi och täffade dem på Lida där vi ska ha festen. Kollade på menyer och lite annat roligt. Sedan skulle han maila oss en offert.

• princesa

Har inte skickat in hindersprövningen ännu....kanske börjar bli dags??! Hur länge är det den gäller? Har för mig att det är fyra månader....

Hur var chokladfabriken förresten?

• Fröken januari - resan bokad!

Oj, det gick fort att få hindersprövningen. Nu har vi fram till 21/1 på oss...

• princesa

Känns bra att det verkar gå fort. Ska skriva ut den idag så kan vi skicka in den snart också...:=)

• Fröken januari - det blir Nyckelviken!

Hur går det för er andra? Vi har äntligen kommit till skott och blivit färdiga med vissa delar. Under den senaste veckan har vi slutligen bestämt oss för att vara på Nyckelvikens herrgård, jag har bokat sömmerska och valt tyg, vi har fått hindersprövningen, vi har bokat DJ och efter en hel del pyyslande börjar vi känna oss ganska klara över hur inbjudningarna skall se ut.

Nästa steg är att prata med dem i bekantskapskretsen som vi har tänkt ta hjälp av såsom toastmaster, önskeliste/present-samordnare, musiker etc. Sedan måste vi också bestämma oss för hur vi skall göra med fotografen.

Är det någon av er som har bokat fotograf? Vi skulle vilja kunna köpa loss alla digitala bilder efter att vi har beställt ett album, tackkort och några förstoringar. Får ni göra det?

• Midvintertös

Hej på er!

Fick tillbaka hindersprövningen igår så vi har fram till den 28/1-05 på oss, men om allt går som vi planerat är vi på smekmånad då. *ler*

Lördag ska jag ut med sömmerskan och köpa tyg och diskutera modeller. Har ganska klart för mig hur klänningen ska se ut men velar lite hit och dit ändå.

Är det ngn som har titta på psalmer? Har ingen aning vad som passar till vintern. Den blomster tid nu kommer... känns sådär faktiskt. *ler*

Svar på tråden Ni från Sthlm som gifter sig i januari 2005