• MickisB

Vilken parfym far ni komplimanger for?

Hej pa er!

Jag undrar vilken parfym ni far mest komplimanger for nar ni anvander den, speciellt av killar Jag far aldrig komplimanger for dem jag sjalv gillar sa nu undrar jag vilka dofter killar verkar gilla? (Verkar ju inte vara samma som jag sjalv gillar i alla fall, hmm...)

• Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?
  • shalimar

Nu har jag gjort lite efterforskningar, och det är ett märke som heter Aramis som gör Havana. Men var kan man hitta den? Skulle vilja lukta på denna intressanta parfym

/shalimar - parfymfreak

• pysslingen

Jag får mest komplimanger för L´eau d´Issey från Issey Miyake och Romance från Ralph Lauren.

• Stina.P

Calyx - Perspectivès(tror jag att det producerande företaget heter).

Min absoluta favvo som jag aldrig kommer att överge............

• Annica77

Mest komplimanger får jag när jag har Coolwater...

• Happy me

Givenchy - Organza.
    Älskar den själv.

• Malina Molin

Armani White. SÅÅÅ god!

• Gittegumman

Jag har alltid fått komplimanger för min parfym: Jean-Paul Gaultier....både av min sambo och helt okända som vänder sig om i krogkön och säger "Du luktar bara så himla gott!".

• Helvina

För ett antal år sedan var jag på ett hem-party hos en kvinna som bl a sålde parfum. Hon gav oss ett bra tips som jag har använt sedan dess - och som verkar funka! Sätt lite parfym på handleden och låt den torka. Slicka där. Ja, du läste rätt. :)
    Om det inte smakar något passar parfymen dig. Men om det däremot smakar dåligt/tvål/parfym är den doften inget för dig. Jag har provat massor av gånger och det funkar utmärkt!
    Ge det en chans..
    Kram!
    För övrigt gillar jag Deep red (Hugo boss) Naomis, Lolita Lempickas (riktig kvällsparfym..)

• Electric Lady

Alla parfymer smakar! De innehåller alkohol ju!

• mrs taylor

Får ofta komplimanger när jag använder Armani "She" och Paul Smith "Women".

• Catty

Nar jag har Lancome's Poeme far jag mkt komplimanger- hade den som brollopsparfym sa det ar positiva minnen!

Nar jag kanner mig cool, tuff och lite sexig *asg* sa brukar jag ha Thierry Mugler's "Angel" (ni vet i bla stjarnflaska)och det ar lojligt hur ofta jag fatt komplimanger av bade vanner, "ragg" och helt okanda personer ute!

• CurlyGirl

Gucci's Envy och CK's Contradiction!
    Förr fick jag massor av komplimanger för min favoritparfym som de dessvärre har slutat med; Tribut från Benetton.

• Helvina

Jo, alla kanske smakar, men inte dåligt om de passar dig. Så har jag fått lära mig i alla fall...

• Bonadea

J Lo's "Glow" får jag alltid kommentarer för - av alla! Den luktar "lagom" och inte för starkt på nåt sätt. Fräscht liksom... superbra!!

Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?