• MickisB

Vilken parfym far ni komplimanger for?

Hej pa er!

Jag undrar vilken parfym ni far mest komplimanger for nar ni anvander den, speciellt av killar Jag far aldrig komplimanger for dem jag sjalv gillar sa nu undrar jag vilka dofter killar verkar gilla? (Verkar ju inte vara samma som jag sjalv gillar i alla fall, hmm...)

• Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?
  • nenne1

Hej

Escadas och Jennifer Lopers nya "Still"

• Piffi

Hej!

Jag har fått många komplimanger både av tjejer och killar när jag använder mig av min favorti parfym. Naomi Campbells guld. Jag vet inte om det är en skröna, men det sägs ju att parfymer luktar olika på olika personer, men den här luktar i alla fall gott på mig har jag fått höra. Prova den gärna.
    Lycka till med doftandet.

• Jennifer E

J Lo's parfymer luktar faktiskt jättegott! Bode Glow och Still. Fina namn dessutom!

• Sweetpea

L'eau par Kenzo har jag fått en del komplimanger för - jag tror att den funkar bra med just min doft. Andra parfymer funkar inte alls - en av mina vänner hade Davidoffs Cool water, som jag gillade jättemycket på henne, men när jag lånade den blev jag bara yr och illamående.

• lovina

Jag e ett riktigt parfym freak!
    Jag får ofta koplimanger för mina parfymer från både tjejer och killar..
    Fast det viktigaste e ju ändå att min älskling tycker att jag alltid luktar så gott...:)
    Jag har ett tjugotal, orkar inte nämna alla men dom som jag får mest komplimanger för är:
    Ralph lauren(Blåa)
    Ralph Lauren (Romance)
    Oscardelarenta (sodelarenta)
    Cacharel (amor amor)
    Christian Dior (J'adore)
    Escada (sexy grafiti)

• snuzan

Favve parfymen nummer ett för mig är Trésor.... Har fått många kommentarer om att jag luktar jättegott från både killar och tjejer:)

• jarlemi

Här har det oxå blivit flest kommentarer när jag har Naomi Cambells guld - tycker själv att den är helt kanon!

• Tessius

ANGEL, helt klart! Den har jag fått mest kommentarer om! Den är av Thierry Mugler och är den mest spännande parfym jag varit med om nånsin!

• Poker

Jag personligen älskar doften av Coco Mademoiselle.

En klar favorit.

Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?