• MickisB

Vilken parfym far ni komplimanger for?

Hej pa er!

Jag undrar vilken parfym ni far mest komplimanger for nar ni anvander den, speciellt av killar Jag far aldrig komplimanger for dem jag sjalv gillar sa nu undrar jag vilka dofter killar verkar gilla? (Verkar ju inte vara samma som jag sjalv gillar i alla fall, hmm...)

• Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?
  • Ninja1

Manifesto -Isabella Rosselini

• CoolJen

Tur egentligen att jag inte gillar Luara, eftersom så många andra verkar använda den...och hur kul är det att lukta likadant som många andra?

Jag gillar annars:
    Betty Barclay(blå)
    Ralph Lauren- Ramance
    Miracle

• _augustibrud

Jag har flera gånger fått komplimanger för Lancômes Pôeme!

• MalS

CK -Contradiction
    Escada
    Nina Ricci
    DKNY ibland....luktar typ bara tvål

• siouxie

Den parfym jag alltid får komplimanger för av både killar o tjejer är Gaultiers klassic damdoft. Flaskan är en kvinnokropp i korsett. Kommer i en tuff plåtburk. Blanda dock inte ihop den med en annan liknande med svart korsett. det ska vara den genomskinliga glasflaskan

• Bonnie

Premier jour-Nina Richi
    Armani Night-Emporio Armani.

Jag fick J'adore i present men får migrän av den så jag använder den inte...

• Miranda

"Vårens doft" har givetvis oxå ett annat namn, men på svenska betyder det vårens doft.. underbar

• September brud

Jag får ofta höra att min parfym Pleasure från Estee Lauder luktar gott. Den är lite romantisk i doften och sitter kvar länge.

Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?