• MickisB

Vilken parfym far ni komplimanger for?

Hej pa er!

Jag undrar vilken parfym ni far mest komplimanger for nar ni anvander den, speciellt av killar Jag far aldrig komplimanger for dem jag sjalv gillar sa nu undrar jag vilka dofter killar verkar gilla? (Verkar ju inte vara samma som jag sjalv gillar i alla fall, hmm...)

• Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?
  • Hannita

Har last att killar gillar vanilj i allmanhet!!

• E_K

Jag brukar få komplimanger för parfymen "splendör" av Elizabeth Arden

• *Juniphé*

1, Laura
    2, NOA
    3, Miracle

Dessa tre dofter får jag ofta komplimanger för. Nr.ordningen visar vilken som får mest komplimanger...

• Blubban

Jag har jättemånga parfymer hemma, och min fästman har två favoriter bland dessa. "Dagdoften" är Pleasures av Estée Lauder och "kvällsdoften" är Contradiction av Calvin Klein. Dessa två dofter har jag även fått en hel del komplimanger av andra för. Elizabeth Ardens 5th Avenue är en klassiker som jag tidigare hade ofta och som också fick en del uppskattning för. Nu är ju dofter väldigt personliga, de doftar inte riktigt likadant på alla och alla killar tycker inte om samma typ utav doft. Parfymen ska i första hand matcha DIN personlighet, glöm inte det! Gå in i butiker och prova att spraya på dig två nya dofter, en på varje handled, och gå runt med dem en dag och "känn efter". Till bröllopsdoft har jag inga förslag direkt, jag letar och funderar själv...

• vanessa

Clinique Happy har jag fått massa kommentarer om (från män).

• Jennifer E

Ralph från RL och även Glamouros från samma snubbe!

• Juvelia

Jag har fått komplimang för Ode au reve, från Yves Rocher.
    Den luktar gott men inte starkt tycker jag.

• agnelia

Den parfym jag har fått mest komplimanger för är en unisex-parfym!?! CK One

• anderssonskan

fenjals doftserie.

• EmmaPemma

Moschino cheap & chic, den med svart/röd flaska.
    Även Escada summer ibiza (tror jag den heter).

Jag tycker killar är lite dåliga på att ge kommentarer om parfym, de kanske har dåligt luktsinne?
    Men flera tjejer har givit beröm när jag haft ovanstående parfymer.

Svar på tråden Vilken parfym far ni komplimanger for?