Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Hej!
Har precis kommit hem från Maggi och Joel, tack för fikan och gör-trevlig samvaro! :D
Vet ej om jag kan fika på tisdag,beror helt på både skolarbete och annat, men jag återkommer!
Jag jobbar ju till 18 så vill ni höra min historia för ni allt skjuta på fikat ;)
Fika! Jaaa!
Höra om KUS bröllop! Jaaaa!
Tisdag funkar någorlunda. Jag ska laga en tand hos tandläkaren kl. 16.40 och bedövningen behöver ju släppa innan jag kan njuta av en fika...
Onsdag funkar också från klockan 19.
Eller så hoppar jag den här fikan och återkommer när jag har fler bilder att visa!?!?!?!
KUS, det låter ännu bättre, se bilder från er fanstastiska dag är ju INTE FEL!!!! :D
Kanske om ett par veckor när du hunnit smälta lite samt varit på bröllopsresan så att vi får höra om den med?
*Flyttar upp, och undrar samtidigt vad ni andra tycker? *
Jag utgick ju dock ifrån att dem som kan dyker upp klockan 17 å sedan kan ni som vill dyka upp senare.
Vet dock inte själv än om jag kan...
Blir det en träff idag, tisdag eller onsdag så kommer jag, fast efter 18 då. Blir det ingen så får det bli efter den 22/3 för min del...
Det går bra vilket som!
*skuttar in*
Fiiika..jiiiihaa :D
Hänger gärna mé! Är ju såå nyfiken på KUS härliga dag,inte kan vi vänta ända tills efter resan??!*vill juh höra nuuu*
Jag kan imorgon, om det är några som kan så kan vi väl ses kl 17.00 vid lejontrappen. Dem som kan komma senare kan ju dyka upp på *tänka tänka tänka* Tintin senare...
Om ingen kan kl 17 så kan vi ju ses vid 19 då så jag slipper stå å frysa ensam....