• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • isis

Kea! Hej gumms! Vet du vad jag gööööör???? Äter PAJ!!!! Hahahahaha... Mmmm mums mums!
    Har flyttat grejer *bleah* Nu är det massor å packa upp å ner å hit å dit!
    Hoppas de går bra för dig på jobbet! *krama*

• kea76

*sneglar liiite..ja bara lite..surt på isis som äter paj idag mé*
    Jobbet går finfint..tror jag;) är så trött att jag bara STUUUuuuupar i säng på kvällarna.*krama tebax*

• West

*räcker ut tungan åt isis* Det är sååå gott med tårta! :D

• kea76

Hörde jag tårta..???!
    *vaknar till liv*

• West

*mmmm* Japp! Blåbärssylt och vaniljvisp i mellanlagren, grädde ovanpå och garnering med... FRUXO! :D :D :D

• Gift Anna

Kea, kul å höra från dig!

Hur går det på jobbet? :D, va` kul att du ochså är sugen påatt hänga med å fika ! :D

Tårta,mumms! , West du har inte lust å maila liten bit till mig? , har varit och tränat så jag har varit nyttig innan!:D
    *ber snällt!*

• West

Anna - jag kan maila en bild... *fniss*

• nell

Ojdå... ingen morgonpigg isis idag... Fika på tisdag kl 17 låter toppenbra! Lejontrappan som vanligt?

Ha en bra dag i solskenet! (Själv ska jag åka skridskor i eftermiddag *jublande glad* )

• isis

nell - jorrå, men jag kikade inte in här innan! :D Idag kände jag mig som värsta husfrun, stekte pytt i panna och ägg till min kära "make" till lunchlåda! *ohmiiiigaaad* trodde aldrig jag skulle göra en sån sak men men...

Trevligt med fika på tisdag! Vet ni vem som kommer? JAAAG!!! *hoppa upp å ner* ovanligt va? :D

• Tjörnbrud

Afterwork på fredag. När? Var?

Och har jag fattat rätt att det är fika på gång på tisdag..? Hoppas det, för det är en himlans bra dag att fika på!

Svar på tråden Träff-tråden 2