• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • nell

Hej hej!
    Återigen har jag varit frånvarande (från BT i alla fall ) hela långa helgen och måndagen...

Jag kan inte fika ikväll :'( Ingen annan gång den här veckan heller... Nästa vecka däremot

isis: Wow, vilken pigg solstråle

• isis

nell - så tråkigtatt du inte kan! Hoppas du har haft en trevlig helg!
    Inte nog med att jag gått upp tidigt, jag har även tatt en en timmes lång promenad! Weehooo! Fast om jag känner mig rätt var det en engångsföreteelse, trots alla planer man hann göra upp! haha... :D

• KUS

Jag kan... mellan 18 och 19,40. Men på den stunden hinner vi väl mkt?!?! :)
    Kom på att jag nog behöver tvätta lite för att kunna packa på onsdag kväll.

Men inte är det väl bara jag, kea och isis som kan? Inte för att de är så bara ;) men vi brukar ju bli så många!

• isis

KUS - bara vi hinner få se dig och din ring! :D

Ja, det verkar som det, då ses vi runt 18 på Caf'e Teatergatan! :)

• Snuttan aug -04

Hej på er! Jo jag kan fika en stund i kväll! Det är ju alltid så trevligt. (inte för att jag är nyfiken på ringen, foton och höra allt om ditt bröllop KUS....)

Vi ses kl 18 på Teatergatan. Jag messar West.

• KUS

Ja så många foton har jag ju då inte... har med mig en del från frissan och möhippan dock!

Har också packat ner vigselprogrammet och ett festprogram. Och nu när bröllopet är över ska jag beställa en stoooooooooooor kaka!!! :D

• Snuttan aug -04

Vi slukar all information, spelar ingen roll om det inte är så många foton

• KUS

Glömde påminna om att de INTE tar kort på Café Teatergatan!!! Så det är kontanta medel som gäller :)

• nell

Jag vill också vara med ikväll! *snyft, snyft* Nåja, jag hoppas att det blir en fika nästa vecka!!

• Snuttan aug -04

Kan jag vara inlägg 800?!?!?!

I så fall får jag fira ikväll

Svar på tråden Träff-tråden 2