• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Gift Anna

Natti,natti ,Snuttan!

Ses imorgon då!:D

• KUS

gäsp...
    Har äntligen baxat ur två sovandes tjejer ur bilen och ner i deras sängar.. Parkerat bilen och tagit på mig pyamas!

Vilken dålig melodifestival det var ikväll. Ringde inte ens och röstade...

När ska vi ses nu då? Så jag får prata av mig om bröllopet ;)

• isis

*fnissa* KUS, tror du verkligen att VI vill höra talas om ditt bröllop?! :? :o :p :D ;)

Några av oss ska ses hos maggi imorgon kväll klockan 19, du är hjärtligt välkommen om du kan :D Annars misstänker jag starkt att en fika nån gång i veckan är i antågande..vad ska man annars göra? :o :?

• KUS

Imorgon blir svårt då jag är ensam med de små. I veckan låter bra om det blir innan torsdag, sen åker jag på bröllopsresa! *räcker ut en trotsig tunga åt isis*
    ;)

• Gift Anna

Roligt och höra från dig, KUS! :D

JAG vill mer än GÄRNA höra massvis från ditt bröllop! :D
    Tack förresten för den jätttefina bilden du mailade!

• isis

Haha... ja och vad är NY mot Götet egentligen? ;) :?

Jag skulle gilla en fika på onsdag ja... eller möjligtvis tisdag kanske? Ska man våga ändra våra rutiner?
    Ska dock flytta mina sista grejer någon kväll i veckan så jag vet inte när jag kan *tänka*

• West

Neeej! _INTE_ fika onsdag kommande vecka! Det vet du ju isis... :)

Övriga planer för veckan har jag ingen aaaning om... *kliar mig i huvudet* Nepp. Inte någon aning. Tomt. Borta. :D

Sov dags! Lite halvsegt med 45 mil i bil på en dag och vetskapen om 25 nya mil imorgon. Men kul är det! *fniss*fniss*

• isis

hmm... inte måndag inte onsdag inte torsdag, själv kan jag inte tisdag men de kan kanske ändras, vill för allt i världen inte missa Mrs USA´s bröllopsdagshistoria! :D

Haru skutit nått rätt idag då vilda west? :D ;)

Nu ska lilllan sova! Natt natt!

• Gift Anna

*Flyttar upp tråden*

Vilka blir et som skall till Maggi ikväll förutom jag + C , isis + J och snuttan?

Vore kuligt om v blev ett gäng!,skall bli jättetrevligt och mysigt!

KUS, när får vi höra om ditt bröllop,precis som isis, vore trevligt med en fika i veckan! :D

• isis

Jag mår jättedåligt för tillfället så jag får se om vi kan komma idag...vill verkligen men måste ju orka vara trevlig oxå!

Svar på tråden Träff-tråden 2