• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • isis

Oj.. klockan är ju bara ett...känns som den är 16 eller nått. Te lät inte helt fel! :D
    Själv tyckte jag inte alls att det var så jättekallt!

• nell

Bäst jag tar på mig solglasögonen för nu blev det så ljust här när isis strålar för fullt

Vilka ska till Maggi på söndag?

Kramkalas till er alla från mig också.

• kea76

Vi ska ha en riktig myskväll med en stooor ostbricka och liiite vin;)
    Typ efterrätt behöver man aldrig fundera över för J bara ääälskar glass(och mig förstårs:D )

• nell

Jag vill också ha myskväll ikväll. Hrmmmm undras om vi har någon glass hemma... *håller tummarna så hårt jag kan* Kanske ska baka kladdkaka *dregglar ner hela tangentbordet* ¤#%¤"[

• isis

Kea -Åh va gott! Kanske skulle ta å köpa en korkskruv då så jag oxå kan dricka lite rött snurre vatten ikväll! :D

• kea76

Kramkalas..?? Tycker kakkalas passar bättre;)*fortsätter att mumsa i mig isis goooda kakor*

• kea76

Snurrevatten*ASG* HHhhmmmm..kanske passande ord...;)

• isis

Kladdkaka!? Hörde jag ordet kladdkaka?!

*springer vilt omkring*

• isis

Vad ska man hitta på då månto.. samosen slutar sju å sen skulle han greja en sak så han e säkert inte hemma försän nio.. det bli *räkna på fingrarna* Nästan åtta timmar alldeles ensam ju!

• Gift Anna

nell, jag hade tänkt gå till Maggi på söndag,eftersom hon ändrade till kl.19 istället för kl .15, passade mig bättre eftersom jag skall träna.skall du dit?

kea,ostbricka och vin lät jättegott! ,C är likadan ,när det vankas efterätt vill han nästan alltid ha glass!:D men kladdkaka är väldigt poppis ochså!

isis,rött snurrevatten är ju aldrig fel!:D kulig benämnig på rödvin!

kakkalas låter f.ö mycket smaskigt!

isis och Kea skall ni till Maggi på söndag?

Svar på tråden Träff-tråden 2