Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
"Jag byter min leksaksbil mot en rostig 'spik' leksaksbil mot en rostig 'spik'. Ska vi byta? Ska vi byta grejer? Ska vi byta grejer med varann?" :D :D
rostigspik punkt se finns tom är det kea som startat den och gör smygreklam kanske...?! *hihi*
Solen lyste när jag kom hem! Fast, det var ju en pyttepytteliten pyttepyttestund bara. :(
Vet inte så mycket om Tre Solar mer än att jag har två kompisar som är statister i filmen...! Innebär det att jag är nästan-kändis också då?? ;)
Maggi - har inte sagt att jag inte vill komma... Har bara sagt att jag inte kan komma... :D
West,ser att detgörs smygreklam för Rix morronzoo....!!!!!!! :D
*skakar grädde*
Maggi, kladdkaka,va ` gott skall nog baka det till C imorgon så att man kan smaska på det framför melodifestivalen, någon mer som skall se det? :D
isis:
Grädde till vaad?*nyfiken*
Sitter och päser i soffan mätt och belåten.Ska snart kläma i oss chokladpudding:D
West:
Tack för mailet;)
west - vilken gobit och vilken kalaspingla!
*fnissar*
Är det någon mer än Anna och C och ev isis + J och kea + J, som vill komma?
*vill fika, men inte ensam*
*pinglar till* :D
kea - vi skulle kanske slå oss samman ett gäng!? *ler* Ullared! Ullared! Ullared!
Bäst är en vardag! Tro mig... onsdag & torsdag & fredag har de öppet till 20 så det funkar ypperligt att åka si så där runt 13-tiden om man vill...!
Anyone for Ullared?! :)
JAAA*skriker hööögt..jag vill till Ullared)
West, jag med,jag med!
Var görlängesen jag var i Ullared!:D