• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • West

"Jag byter min leksaksbil mot en rostig 'spik' leksaksbil mot en rostig 'spik'. Ska vi byta? Ska vi byta grejer? Ska vi byta grejer med varann?" :D :D
    rostigspik punkt se finns tom är det kea som startat den och gör smygreklam kanske...?! *hihi*

Solen lyste när jag kom hem! Fast, det var ju en pyttepytteliten pyttepyttestund bara. :(

Vet inte så mycket om Tre Solar mer än att jag har två kompisar som är statister i filmen...! Innebär det att jag är nästan-kändis också då?? ;)

Maggi - har inte sagt att jag inte vill komma... Har bara sagt att jag inte kan komma... :D

• Gift Anna

West,ser att detgörs smygreklam för Rix morronzoo....!!!!!!! :D

• Gift Anna

Maggi, kladdkaka,va ` gott skall nog baka det till C imorgon så att man kan smaska på det framför melodifestivalen, någon mer som skall se det? :D

• kea76

isis:
    Grädde till vaad?*nyfiken*
    Sitter och päser i soffan mätt och belåten.Ska snart kläma i oss chokladpudding:D

• Maggi

west - vilken gobit och vilken kalaspingla!

*fnissar*

Är det någon mer än Anna och C och ev isis + J och kea + J, som vill komma?

*vill fika, men inte ensam*

• West

*pinglar till* :D

kea - vi skulle kanske slå oss samman ett gäng!? *ler* Ullared! Ullared! Ullared!

Bäst är en vardag! Tro mig... onsdag & torsdag & fredag har de öppet till 20 så det funkar ypperligt att åka si så där runt 13-tiden om man vill...!

Anyone for Ullared?! :)

• kea76

JAAA*skriker hööögt..jag vill till Ullared)

• Gift Anna

West, jag med,jag med!

Var görlängesen jag var i Ullared!:D

Svar på tråden Träff-tråden 2