• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • isis

*tittar sig omkring* Det var INTE jag som råkade välta vattenglaset över tangentbordet! Jag lovar!

Sara - det låter ju görkul, att äta alltså! Ja, ingen organisk kemi för mig idag inte?? Eller mat borde väl höra till det? Eller e jag tokig nu?? :D

Kea - Blääääää! Hoppas du inte blir sjuk! Du kanske är nervös? ;)

• asajoh

Brum brum säger bilen.....det är såååå härligt!! Inga kissekatter i min bil, tack! Jag är så jätte allergisk.

Kea- hoppas du inte blir sjuk....

Isis- gå ut och ta en promis, det är helt ljuvligt väder ute.

Tack förresten för plakatet igår. Det var skitkul!!!

• nell

Jag såg inget plakat Bara för att jag alltid dyker upp sist...

• Maggi

Hmm okej då kan vi ta och fika senare. 19.00 låter det bättre!???

*KRAMAS*

• nell

isis, kea och cotterpin: ang vad vi pratade om innan vagnarna kom igår... läs tråden "dumma säljare på ebay!! långt!!" och särskilt inlägget från en som vi diskuterade. Jag tycker den personen verkar elak...

• kea76

nell:
    Håller med helt och hållet..trist med sånna människor.*urgh*

• Gift Anna

Hej på er!

Va` kul att tråden vuxit ännu mer sen igårkväll! :D

Maggi, fika på söndag låter mysigt!, kl. 19 är ju en bra tid eftersom jag skall träna vid 15.30-tiden!
    Skall vi ha med respektive då? :D

• Gift Anna

*Går in och puttar upp!*

• Maggi

Ja Anna C får väldigt gärna följa med!

• West

*blänger tillbaks med det onda ögat på isis*

kea - vad var det där för länk?! :o :D här kommer en till på *hostar* ungefär samma tema... Skall man slå lågt skall man ju slå ordentligt... ;) www.grownmencry.com/hhh/STP.html

*nyfiken* VEM var plakat? Isis?? :D :D Jag dubbeltolkar allt... *fnissar*

asajoh - mig kan du väl inte vara allergisk mot... *snyfta* *puuhuhuhurrrpuhuuhurrr* ;) Fast, nä, *lovar* skall inte håra ner! Skall använda ett hårnät i så fall... :D

Maggi - tack, men nej tack, tyvärr. Upptagen med samma som på lördagen, fast i Trollhättan istället. :)

*blänger lite till på isis* Jo, du vattenglaset - jag såg det allt! MED FLIT!!

Svar på tråden Träff-tråden 2