• Gerda

Julkalender till honom =)

Hej!

Jag har en liten tradition där jag ger honom en julkalender som jag tillverkat själv. Varje dag får han något litet, en tjänst osv.

Till er som tycker om att pyssla och har tid så rekomenderar jag detta! Han känner sig speciell och alla tycker ju om att få öppna nåt litet i 24 dagar!

I år kommer det att vara som ett kuponghäfte med 1 rim/dag, medföljande en skattkarta (som jag gör i hotoshop) dit hn får leta sig fram till dagens "lucka".

• Svar på tråden Julkalender till honom =)
  • Jema

Du är ju jätte bra på att rimma!
    Själv är jag rätt kass.

Just nu sitter jag och försöker få ihop ett till kalosonger som han ska få den 12/12 och dagen efter ska ha på julfest på jobb (bowla med middag). Så jag ahr börjat såhär: Imorgon då du ?kulor? rullar...

Sen är det stopp
    Kan du komma på fortsättningen?!

Jema
    Hihihi, detta är jätte kul!

• Gerda

Imorgon då du kulor "kular" - ser dessa till att dina inte strular.

usch den var dålig, måste funderamera

dessa håller dina på plats
    medan du på bowlingbanan tar sats

hmmm jag har hakatupp mig på mannens kulor... inte så bra kanske =)

jag återkommer

• Jema

*asg*
    Det gjorde jag också

Vad sägs om denna: -Imorgon då du ?kulor? rullar
    Andra kulor i mjuk bomull lurar.

Jema

• Gerda

=)!!! Jätte bra! Den ska du helt klart använda!

ps. Hur i hela världe¨n kan jag anv. smileys i texten? det funkar inte att trycka på den blåa raden... d.s.

• Jema

Du menar den blåa raden där det står: Smiley i texten, se här?
    Jag kan i alla fall trycka på min och dne fungerar.

Jema

• Gerda

hrmf! Jag får väl anv. mig av gammelsättet.

• Jema

Nä, nu ska jag ta en dusch och göra vid mig inför kvällen då vi är bortbjudna
    Ska fundera om jag kommer på mer saker som jag kan använda mig av i kalendern.

Ha det så bra och tack än en gång för tipset!
    Jema

PS! Om du kommer på fler saker så får du gärna höra av dig, om du vill dvs.

• Gerda

Ja, jag måste ju plugga...

Ha det bra ikväll!

• Lejonet

Ursäkta att jag lägger mig i er diskussion men den här tråden med era inlägg har gjort mig glad! Vi har bestämt att vi i år ska ge varandra något som inte får kosta mycket men vara personligt. (Vi behöver ju spara pengar...)Jag föll direkt för den här idén! Tack! Jag ska sätta mig och fundera på presenter...

• Ananas

Jag sitter hemma och syr en adventskalender (ni vet med ringar i som man kan knyta fast saker i) och min sambo ska dela den med katten! Kisse får kattgodis/leksak på sina dagar och min sambo kan nog få rimlappar med "presentkort". Det är en toppenidé!!!

Hoppas det är ok att jag också knycker idén!!!

Svar på tråden Julkalender till honom =)