• brudskål

hur många ggr om veckan???

Hej!

Tänkte bara hör mig för genom en liten enkät här. Jag vill nämligen veta om vi är "normala".

1. Hur många ggr om veckan har ni sex?

2. Tungpussas ni varje dag?

3. Brukar han ta tag och smeka dig lite då och då även om det ska inte leda till sex?

4. Hur länga har ni varit ihop?

• Svar på tråden hur många ggr om veckan???
  • Ms Mary K

1.Ca 3 ggr.

2. Oftast.

3. JAA!

4. Lite drygt 1 år.

• Cute Lilla My

1. Ca 2-4 ggr/vecka

2. Ja, i stort sett varje dag

3. Ja, vi tar bägge två på varandra dagligen.

4. 1 år

• Isabelle

Ytterst intressanta inlägg, men jag är nog också en (ofrivillig) nunna i sammanhanget...

1. 1-2 ggr/vecka innan vi fick barn. Jag födde barn för snart 5 månader sedan och har kunnat ha exakt 2 samlag sedan det. Inte för att jag inte vill, men blev klippt och sprack, och blev sydd med ca 15 stygn. Suck! Fick blåsor/utslag av stygnen. Aj! Tur att det finns andra sätt att tillfredsställa varandra på + att vi gosar mycket! Någon som varit med om liknande och har råd att komma med?

2. Nej, men mycket småpussar.

3. Ja, ofta!! Det gör vi båda två.

4. 8 år.

• Puffan

1) varierar men oftast 1-2 gång om dagen
    2)ja
    3)ja
    4)snart 2 år

• jennyli

Isabelle,
    Två samlag fem månader efter förlossningen är högst normalt . Ibland tar det betydligt längre än så innnan man får tillbaks lusten eller slipper smärta efter stygn etc. Var glad att ni funnit andra sätt att ha det mysigt på! Det är rätt vanligt att lusten inte kommer tillbaks ordentligt förrän efter ett år eller tills man slutat amma. Du verkar ju vilja i alla fall så allt är lungt!

Om du fortfarande har besvär av klippet/stygnen med blåsor utslag bör du kontakta din bm på MVC.

• Becky 81

1. ca 1-2 ggr
    2. nej
    3. vi kramas typ lite hit och dit
    4. 4år

• julia*

1. Ibland flera gånger om dagen, ibland ett par gånger i veckan, det är ju olika hur sugen man är.

2. Nej, det blir mest vid sex, med många mysiga pussar däremellan!

3. JA! och jag tar på honom så ofta jag bara kan!!!

4. 10 månader

• BettyBoop

1. Ca 1-2 gånger i veckan. Ibland mer och ibland mindre...beror mycket på hur vi jobbar.

2.Mycket småpussar/kyssar men inte så mycket tungkyssar.

3.Jadå, det gör vi båda två ofta!

4.Snart 4 år

• Stines

1. 3-4 gånger i veckan

2. Japp

3. Japp

4. 6 år i maj

• betsy14

Gläder mig åt att vi verkar fullständigt normala...

1. C:a 2 ggr/vecka, mindre när vi jobbar och är trötta, mer när vi är lediga (jullovet var kul..)

2. Ja, det gör vi, men det blir massor av pussande också.

3. Jajamen. Jag hugger honom också ...

4. 1 1/2 år ungefär.

• Isabelle

Tack jennyli!
    Det är liksom inte alltid man kan prata öppet om sex med andra som fått barn, även om man är bra kompisar, så man vet ju inte riktigt hur andra har det. Vill ju helst vara lite anonym... Bra att veta att man inte är helt onormal. Ibland känns det så. Tack för svaret! Kram.

• Sjöjungfrun

1. Vi jobbar jätemycket och tycker inte jag vill lika ofta som han, så jag svarar nog 1 gång/vecka, ibland inte ens det !
    Jag blir väl piggare till våren. Det brukar vara så tråkig på vintern. :(

2. Oftast, ja

3. Han tar väldigt ofta på mig, synd att jag inte oxå gör det.

4. Har separerat 2 ggr innan, men vi har varit tillsammans 7 år allt som allt.

• Stjärna

Kul undersökning! Hoppas du sammanställer den. Jag vill definitivt ha sammanställningen!

1. ca 1 gång/vecka
    2. oftast varje dag, ibland inte. Men vi pussas varje dag.

3. Svar JA. mer än 90% av gångerna leder inte till sex. Vi kramas, gossar, badar ihop, sover ihop slingrade, tå flörtar osv. Vi är nog ett tafsande par.

4. vi har varit ihop 5år och bott ihop 3år.

Svar på tråden hur många ggr om veckan???