• brudskål

hur många ggr om veckan???

Hej!

Tänkte bara hör mig för genom en liten enkät här. Jag vill nämligen veta om vi är "normala".

1. Hur många ggr om veckan har ni sex?

2. Tungpussas ni varje dag?

3. Brukar han ta tag och smeka dig lite då och då även om det ska inte leda till sex?

4. Hur länga har ni varit ihop?

• Svar på tråden hur många ggr om veckan???
  • Electric Lady

Kevinnana

Jag har ju haft den fantastiska turen att slippa bli normal, så det begreppet kan vi ju lämna därhän!

Men nej, det är inte äckligt med varandras spyor och avföring. Självklart måste vi ju kunna ta hand om varandra när vi har maginfluensa! Ska man behöva tömma hinken själv eller?

Bajs klarar man väl av själv än så länge, men jag tänker på när jag var barn och min mormor bytte blöjor på morfar... Äkta kärlek.

Och Jennie, är det av smärta eller såman inte har sex, mens eller ej, så är det väl inget konstigt. Men av äckel...

Och varifrån kommer tanken att det är/ska vara "rent" eller "fräscht" med sex?

Det är inget jag står efter iaf. Iofs så är väl rent och fräscht inget jag står efter under några omständigheter.

• Jennie med ie

Nessie, vad menar du? Menar du att din kille har nåt rent fysiskt problem som gör att han inte kan ha samlag två dagar i rad?

"Det är inget jag står efter iaf. Iofs så är väl rent och fräscht inget jag står efter under några omständigheter."
    Nej det är ju upp till dig.... men jag, och andra med mig, känner ingen sexlust om jag inte känner mig fräsch och mår bra.

• callisto79

1. Hur många ggr om veckan har ni sex?
    4-5 ggr ungefär

2. Tungpussas ni varje dag?
    Tyvärr inte.. min älskling jobbar borta i veckorna.. Men alla de dagar han är hemma gör vi det..

3. Brukar han ta tag och smeka dig lite då och då även om det ska inte leda till sex?
    Så ofta han kommer åt ;)

4. Hur länga har ni varit ihop?
    5 månader

• Nessie

Jennie med ie

nja, alltså, han kan ev. "få upp den", men det är nog snarare lusten/orken som fattas, vad jag har förstått... ska försöka prata med honom lite mer om det sen igen, och se vad han själv tror. Irriterande för mig iaf... hade aldrig nånsin trott att jag skulle bli den i ett förhållande som hade mest behov av sex, men men

• Robbis tjej

1. Varje dag, minst en gång
    2. Ja
    3. Ofta
    4. 2 år

• Jennifer_23

1.1-2 ggr/dag

2.Ja

3.Ja

4.Lite mer än 1år

• alfrida

Mycket intressant inlägg...synd bara att jag känner mig som en nunna...!!!!

Vi har sex 0-2 gånger i veckan, under semester tiden oftast varje dag.

Nej vi tungkysser inte varann varje dag, mest vid sex. (Synd nog)

Ja, vi kelar en del utan att det leder till sex, men kanske för sällan har jag insett efter att läst alla inlägg.

Vi har varit ett par i 8 år.

Har tappat lusten rejäljt på senaste tiden då jag känner mig deprimerad, ledsen och vantrivs så mycket på jobbet att det går ut över hela mitt liv. Vad gör jag???

• New York brud

Alfrida,
    jag tror inte alls att det du upplever ar mystiskt eller syftar pa ett daligt forhallande. Stress eller depression satter sig ofta pa sexlusten. Mar man lite krasst ar inte sjalvkanslan pa topp, man kanner sig inte attraktiv och signalerar inte och darav en spiral av mindre sexiga tider...Mitt enda rad ar att vaga och vinna...Om du misstrivs pa ditt jobb, fundera om du vill saga upp dig. Med erfarenhet kan jag saga att det kan doda sjalvkanslan och allt bra i livet att varje dag lagga sig med en klump i magen och vakna av att den har vuxit under natten. Lycka till...

• Meddelande borttaget
  • Acantha

1. 3-4ggr/v

2. Dagligen

3. Har alltid en hand på mig när han är i närheten.

4. 9 år

Vet om att jag är lyckligtlottad, men känner mycket väl igen många av er andra. Under en lång period var det inte så här. Det blev om jag hade tur något på lördagskvällen. Men efter ett tag löste det sig av sig självt och en stor portion tålamod!

Svar på tråden hur många ggr om veckan???