• brudskål

hur många ggr om veckan???

Hej!

Tänkte bara hör mig för genom en liten enkät här. Jag vill nämligen veta om vi är "normala".

1. Hur många ggr om veckan har ni sex?

2. Tungpussas ni varje dag?

3. Brukar han ta tag och smeka dig lite då och då även om det ska inte leda till sex?

4. Hur länga har ni varit ihop?

• Svar på tråden hur många ggr om veckan???
  • odin

1. ca 3 ggr i veckan
    2. nej
    3. ja
    4. 6 år

• ssooffaann

1. 0,5 gånger i veckan
    2. Nej, det gillar vi inte
    3. Ja
    4. 15år

Lill-Anna! Tack och lov för att du finns! Jag trodde jag var ensam här att inte gilla samlag speciellt mycket! Tungkyssar är ju som att vara hos tandläkaren!!!

• Smulu

Tack Electric Lady, jag ska testa!!

• Jennifer E

- Vi bor ej ihop för tillfället så det blir kanske tre ggr? Men vi har det ej varje dag när vi bor ihop heller. Å andra sidan kan det bli ett par ggr om dagen lata helger så... Sen går det ju i vågor!

-Japp!

3. Brukar han ta tag och smeka dig lite då och då även om det ska inte leda till sex?

- Japp, mest när jag lagar mat... Den där fåniga klyschan om att vägen till mannens hjärta går genom magen kanske stämmer?

- Fyra år.

• Hallonsylt

1. Väldigt olika,ibland varje dag flera gånger om dagen. Sedan kan det gå en vecka då det inte händer alls.

2. Absolut det är bland det mysigaste som finns.

3. Japp, fysisk närhet är viktigt för humöret tror jag

4. snart 2 år

• liina

Svar: Max 1 gång/vecka, oftast mer sällan.

Svar: Nej, det brukar bli nån gång per vecka.

Svar: Jajamän! Vi älskar att ligga och mysa i både sängen och soffan, på morgonen och kvällen och ta små tupplurar lätt intill varandra. Vi tar mycket och ofta på varandra, jättemysigt!

Svar: Ca 9 år.

• Mastermind

1. Hur många ggr om veckan har ni sex? Det blir väl 2-3 ggr i genomsnitt. Även om jag vill oftare.

2. Tungpussas ni varje dag? Nej, ingen av oss är speciellt stora fan av tungkyssar.

3. Brukar han ta tag och smeka dig lite då och då även om det ska inte leda till sex? Självklart. :D

4. Hur länga har ni varit ihop? I 2 år.

• Meya

Oj! Jag trodde jag och min man var helt ensamma om att inte vara förtjusta i tungkyssar. Nu drar jag en lättnadens suck. Då är vi ju inte så onormala trots allt

• Mrs. Simon

ca 2
    nej smapussas
    ja
    2 ar

• Rita

Allt från 2 ggr upp till ca 10. Mer när det är semester och helger.
    Näe, men småpussas varje dag.
    Vi smeker varandra varje dag, gosar mycket och är nära varandra.
    Snart 2 år

Svar på tråden hur många ggr om veckan???