• Tina379

Good old gold diamant

Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?

• Svar på tråden Good old gold diamant
  • zero

(då har jag ju inte räknat med tull och moms förståss)

• Aline83

Typiskt! Somnar dottern o mailen e i ipaden. Kommer inte åt d här me iPhone.. Återkommer när hon somnat! E nyfiken själv! Om ringen kostar 1700 nästan ord pris, kanske hamnar på 1400... 5500 dollar blir 35 000:- Då har ja nästan 3000 dollar för stenen..? Lr...

• zero

Ja det är min feberhjärna som inte är med  i svängarna. ja om ringen går på 1500 dollar så bör du ha ca 3500 kvar haha min hjärna ibland alltså. Men nu använde jag forex också och de lägger på lite.
    Förresten jag såg nån på pricescope som köpte den där f si1 och den var nice :) 

• Tossen

Vilken fin diamant aline! Nu känns "min" lilla kudde på 0,5 superliten ;) haha Hoppas det går fort att få fram acet! Villbeställa.nu!!!

• Tossen

Gabriel hade ju riktigt många fina halo settings. Men nu tänker jag inte krångla mer haha. Får lov att välja sten och setting från samma ställe.

• zero

Synd att denna inte hade lite mer twinning wisps och mindre feathers www.goodoldgold.com/diamond/9274/
    ett tips aline är att kolla diamxraybilderna som kompliment, det är vid de mörkare områdena (dvs om stenen nästan ser svart ut på vissa ställen som stenen går slår på och av intensivare ställen liksom)

• zero
    Tossen skrev 2014-03-03 21:29:26 följande:
    Gabriel hade ju riktigt många fina halo settings. Men nu tänker jag inte krångla mer haha. Får lov att välja sten och setting från samma ställe.
    I framtiden kan man ju som sagt alltid byta upp sig om man hittat någon annan fattning :)
  • Aline83

Tossen ja får se Ringen du valt!:) ZERO, va menar du???? Den stenen du skicka såg inte alls bra ut, tror du den e eye clean verkligen???

Svar på tråden Good old gold diamant