Good old gold diamant
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Någon av dessa, tror nummer två. Tror höjden passar bäst med min allians. www.jamesallen.com/engagement-rings/solitaire/platinum-1.5mm-comfort-fit-engagement-ring-item-22591 www.jamesallen.com/engagement-rings/solitaire/18k-white-gold-2mm-knife-edge-solitaire-engagement-ring-item-7027 Sen har jag varit inne på att ha någon med sidostenar. Men det kanske blir för mycket och dessutom måste jag dra ner pp stenbudgeten i så fall ;)
Hehe ja det där är brun kroppsfärg. De är alltid billigare eftersom de ser mindre vita up "face up" jämfört med de som har gul eller grå kroppsfärg.Gult är dock att föredra men går man längre ner i skalan och väljer en sten med brun kroppsfärg kan jag tycka att det är sjukt snyggt omman fattar det i 14k rose gold.
Fråga james allen om det där med höjden, om de kan ordna så att ringen är i samma höjd som din andra ring.
Jag tycker ju så klart att du ska hålla stenbudgeten ;) och ringar kan man ju alltid byta upp när de blir riktigt slitna om man nu vill :)
Det blev rätt bra det här tillslut.
Men jag skulle nog tycka det var fint? Har alltid gillat rose men JA verkar bara ha några settings i rose. Shit vad svårt det här är! Jag tvivlar inte på att jag blir nöjd vilken jag än väljer men...vilken djungel!!!
Kanske, det kan jag inte svara på, men du kommer mer se en viss grumlighet live eftersom de bara har ner till K.
James allen måste ju kunna göra ringar lite efter önskemål kan man tycka? Alltså små förändringar som att göra i rose gold eller justera höjd eller dylikt.
Japp det är den,men det har myyycket mer färg än den du kollar på.
Denna videon är så nice om man gillar färg :)
www.gabrielny.com/engaged/style/ER7524W44JJ ZERO: när d står att huvudet är 6.5mm menar de då från huvudets yttersta kant lr runt centerstone? Vill veta måtten på hela halon nämligen... :)
Det är inner storleken, alltså måttet innifrån halon (diamantens storlek) :)
Jävlar vad det köps stenar här. Verkar som tossen också väljer en varmare färg (j faint brown)
Asså? J faint Brown e så fint, ja kan tänka mig de flesta färgerna! Va glad ja blir över att d e innermåtten, vill inte att den ska se för liten ut. Hur mkt tror du man kan lägga på runt? Jag har iaf bestämt mig för den ringen nu, samt den weddingband till, som de har på hemsidan. Tror ja får gå upp lite i storlek oxå då eftersom d e två ringar.. :) Väntar på rätt sten bara!!! Hur går d för dig? E d ngn här som e nära att beställa snart, e nyfiken på resultatet!:)
du bra fråga, hm.. jag vet inte den exakta storleken på stenarna i skenan men de är rätt små,samtidigt så uppfattar jag ändå gab ringar att se rätt stora ut så att säga.men gog vet garanterat eller så borde man väl kunna fråga gab direkt. Har du bestämt dig för storlek på mittstenen nudå? :P
Jag får vänta, det roligaste jag har just nu är att jag beställt ett gäng czstenar för storleksjämförelse. Att stå och glo i en butik hjälper mig liksom inte, vill kunna testa hemma tills jag vet vad jag känner mig nöjd och bekväm med. Jag har ju pengar till att köpa något men jag vill vänta. skulle verkligen vilja köpa en avc sen.
och ditt val av ring kommer bli skitsnyggt!