Good old gold diamant
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Någon med erfarenhet som köpt från dem? Eller om man ska tänka på något utöver de vanliga?
Typ off white är väl lite mer korrekt. Men tja,samtidigt så sitter ju liksom inte stenen i en halo så jättemycket kontrast blir det ju inte
Kommer inte in på din länk :/ tror det saknas någon siffra i slutet? Créme behöver ju egentligen inte vara negativt. Jag gillar créme haha.
Såg du den jag länkade? Den ser väl eyeclean ut? Har bra cut och så? Är det något negativt utom att den ligger längre ner i färgskalan? Känns som en bra diamant om jag vill ha lite större. Men jag kan ju ha fel?
kopiera länken och klistra in och bara skriv ihop länken där det står cut, provar igen:
www.jamesallen.com/loose-diamonds/round-cut/0.59-carat-i-color-vs2-clarity-ideal-cut-sku-272445
lite annat:
http://www.whiteflash.com/loose-diamonds/round-cut-loose-diamond-3043072.htm#
honk honk!
Den var fin! Tycker du det är något dåligt med den från JA? Beställer nog helst därifrån. Har ju ställt in mig på deras settings och så.
Nej det är inget fel på den öht. Hehe skickade precis dig ett pm också.
Jag kan inte se något som skulle vara ett varningstecken men tipset som står i mitt pm är rätt bra att göra dock (iaf registrera sig där och betala med banktransfer till ja)
Vilken ring från ja har du valt? *nyfiken*
Kolla den här! Intressant färg? www.jamesallen.com/loose-diamonds/round-cut/0.65-carat-j-color-vvs2-clarity-excellent-cut-sku-199977 Måste sluta titta nu hahaha!