Ja tyvärr går inte tavlan att ta bort, men får väl leva med det. Ja jag hoppas jag kan hänga upp saker utan att det ser för mycket ut.
Vill också hänga ljusslingor för att kunna ha till dansen sedan (som ska vara i samma lokal). Vad gäller stolar så är jag rädd att vi kommer få olika typer av stolar (2 sorter), han som äger stället har inte varit tydlig där.
hehe, egentligen skulel jag ju vilja gå igenom ett bröllop där för att se allt, duktning, kaffe/tårta, maten, servceringen osv. Men jag ska försöka ta bort denna drömbrölloptanken och tänka att det är en rolig fest med massa kärlek, men där saker faktiskt kan få gå snett eller inte bli som i en film/slott ;)
Är din lokal Almars utanför Karlstad? Vi skulle vara på en loge innan, men den var helt oinredd och säkert väldigt dragig om det blir dåligt väder. Men nu har vi fått vara på landet iaf och det är väldigt fina omgivningar. Vi har även möjlighet att ha det tredagarsbröllop vi tänkt ha. Alla (de som vill såklart) kommer på fredagen, grillkväll, sen kan alla sova där (max 60pers), frukost och fri tid för gästerna. Sen bröllop och dagen efter gemensam frukost.
hmm.. ja vill nog äta frukost där någon gång. Vill ju inte att det ska kännas torftigt eller att DEN lokalen är ful.. Det blir ju ändå en sista gemensam sak. Fredagen och lördagen är mer inofficiella.