stormhelen skrev 2013-09-22 18:20:28 följande:
Det handlar ju om att man ska visa uppskattning över att ens vänner har ansträngt sig för DIN skull.
Det är tråkigt att du inte kan se att du faktiskt i det här läget genom att sitta och sura, betala din nota och gå hem har betet dig barnsligt och rent ut sagt illa mot de vännerna som ordnat detta för dig.
Att du sedan fortsätter att klanka ner på Sverige och dess kultur gör ju inte saken bättre.
Men om de ansträngt sig för min skull så borde de ha gjort det för MIN skull, eller hur?
TheD skrev 2013-09-22 18:21:46 följande:
Jag tycker att de skulle ha lyssnat på dig. Om man bryr sig om i detta falla blivande bruden så är det hon ska ska trivas osv. Jag ville inte ha en möhippa och det fick jag inte heller dels för att jag klarar inte av överraskningar och kan lätt gå ifrån något som inte alls passar mig. Sen var det nog bara min syster och en killkompos som skulle få vara med iaf ;)Hoppas de personer vid middagen fattade vinken.
Äntligen en till som lätt går ifrån när det inte passar! Jag klarar inte av att fejka mig igenom situationer jag inte gillar. Och vad är det för fel att bjuda killkompisar liksom? Kompisar, som kompisar.
frkmaria skrev 2013-09-22 18:16:46 följande:
Varför gav du han alla dina kontakter istället för att ge det till dem när de bad om dem?
Det hade väl varit bättre att ge dem listan, så hade det kanske slutat med att fler hade kommit?
De kanske tänkte "jaha, bara en kille till. nej, men, då gör vi väl bara med oss tre tjejer istället." ?
Jag gav tjejkompisarna en kontakt som råkade gå till en kille men som jag tydligt informerade om känner även tjejerna jag umgås med. Men de orkade inte ens ringa, sms eller maila honom.