Plättis skrev 2014-06-03 14:32:46 följande:
Klart du får! Jag och min sambo funderar på samma tidsperiod, och det kliar redan i fingrarna på mig att fixa allt.
Idag hittade jag två klänningar av samma modell som jag blev kär i förra sommaren, och jag är hur sugen som helst på att beställa! Dessutom har jag och min karl börjat prata om tårta, så idag slängde jag iväg ett mejl till ett bageri i stan och ska bara ringa för att boka tid med en av deras konditorer för konsultation :D Bäst är att de bakar allt laktosfritt och fixar glutenfritt utan problem, så våra alla våra gäster kommer kunna äta.
Egentligen är jag alltid ute i sista minuten, så det här känns helt overkligt.
Jag som är ett obotligt planeringsfreak skulle gärna ha allting bokat och klart redan, men försöker hålla mig lite :p
Vi kommer nog köra bröllopstårta från ICA MAXI, mkt bra priser och en hel del att välja på
Miss BW skrev 2014-06-03 15:34:10 följande:
Men det är ganska vanligt att det kommer någon B-fotograf och spammar lagom när bröllopstiderna drar igång eller hur? Tycker lite synd om de stackarna som bokar en sådan fotograf och förväntar sig att få proffessionella bilder efter personen hade en hemsida. Men kan ju inte göra om sitt bröllop liksom.
Tårta kanske man ska kolla upp. Jag vill ha ett stort dessertbord med massor av tårtor och cupcakes och macarones och gud vet vad. Lite småfånigt men det är typiskt jag att överdriva desserter på varje tillställning så varför skulle bröllopet vara ett undantag :-P
Antagligen, fotograf tycker jag är mkt svårt alltså...
Tja, man planerar ju (iaf jag) bara att gifta sig en gång så då är det ju lika bra att gå all-in?