MathildaLu skrev 2014-05-28 01:48:11 följande:
Hoppar in i tråden..jag gifter mig också 2015! :) vi har börjat fundera i stora drag hur vi vill ha det men det här med lokal.. Det är så svårt!
Geliicaw skrev 2014-05-28 21:14:29 följande:
Gifter oss med sommaren 2015! känns som de är det rätta året! min sambo fyller 30 de året och jag 25, så varför iinte slå till med en mysigt litet bröllop ! Vi har tänkt att gifta oss borligt vid havet, och sedan ha en utomhus fest i svärföräldraarnas stuga/tomt med partytält och go plockmat/buffe, ganska enkelt men fint!
Välkommen välkommen! låter jättemysigt med en vigsel vid havet!
själv sitter jag och funderar återigen på om man skulle sätta in diamanter i titanringen man redan har, istället för att skaffa en vigselring... jag älskar verkligen min titanring, den sitter så bra, och den tar upp precis lagomt med plats på fingret. men.. man har ju som lärt sig att man ska ha två ringar. på ett vis vill jag det, men å andra sidan vill jag bara ha den här ringen, för TÄNK om jag skaffar mig en till ring och jag tycker det blir för brett? har testat en mycket smal halvalliansring, och den kändes någorlunda bra, men inte PERFEKT. dessutom är det billigare att bara sätta in diamanter än att köpa den vigselring vi tittat på och som jag gillade. men ja... de e svårt att bestämma sig, jag pendlar mellan dessa alternativ i perioder.
men för övrigt väntar jag bara.. dels på att karln ska ta å engagera sig någon jäkla gång :P men även på att.. ja... göra lite dekorationer and such. ska till stugan efter middagen ikväll, egentligen skulle man ju kunna göra placeringskortshållarna, borde ju gå fort, är ju bara att kapa vedpinnar i lagom storlek och så såga en liten springa att sätta korten i.
nu svamlar jag mest :P