• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Caisa

Varning för bröstchock! Tyst

Igår köpte jag en Wonderbra Ultimate Strapless och jag är verkligen så nöjd med den. Provade den med klänningen och det blir hur bra som helst, och jag får en fin klyfta. Vet inte hur svårt det är för personer med mindre byst att hitta behåar, men för mig har det varit ett orosmoment. Men den här sitter så himla bra. Bjussar på bilder så att ni kan se hur det ser ut på en normal människa och inte en retuscherad modell! Skrattande 

Jag har stl 75G. Det är för övrigt inte jag som är spräcklig, utan spegeln Flört

• Nokaro
    Caisa skrev 2014-03-07 08:34:11 följande:

Igår köpte jag en Wonderbra Ultimate Strapless och jag är verkligen så nöjd med den. Provade den med klänningen och det blir hur bra som helst, och jag får en fin klyfta. Vet inte hur svårt det är för personer med mindre byst att hitta behåar, men för mig har det varit ett orosmoment. Men den här sitter så himla bra. Bjussar på bilder så att ni kan se hur det ser ut på en normal människa och inte en retuscherad modell! Skrattande 

Jag har stl 75G. Det är för övrigt inte jag som är spräcklig, utan spegeln Flört

Jag har precis samma BH till brölloppet! Den där är toppenbra! Har vart jätte stressad över att hitta en axelbandslös bh till min klänning. Har väldigt svårt i överlag att hitta bh till mina minimala bröst.. haha. Men denna var toppen!
  • Caisa

Oj, nu känns det som att jag tar över tråden här, haha. Putsade iallafall min förlovningsring häromdagen. Ett år har jag burit den, och jag har tyckt att den sett glansig och ren ut men jääklar alltså. Putsade även mitt guldhalsband som jag burit i 8 år och aldrig putsat tidigare. Såhär såg putsduken ut efteråt!

Glansig ring! :D

• Nokaro

Herregud! Jag har inte heller putsat min förlovningsring som jag haft sen 3 juni förra året. Då är den säkert nästan lika skitig! Blä!

• meandmylove

Nokaro; hjälp va snygga tittarna blev i den bhn! Jag har minimala bröst och hat beställt klänning med inbyggd bh, så då ska jag inte köpa något? I guess? Jag lämnar in ringarna för puts i samband med graveringen i maj. Dom blir äckligt skitiga! Blää

• 20110519

Hur putsar ni era ringar? Kanske dags att ajg också putsar min, haft den sen maj -11.
    Men vad blir bäst? Ska man köpa något medel? Jar har några små diamanter på min ring som är i guld.  

• tess
    Caisa skrev 2014-03-07 08:34:11 följande:

Har köpt exakt samma. Sitter superbra även i 80D
  • tess
    20110519 skrev 2014-03-07 18:26:58 följande:
    Hur putsar ni era ringar? Kanske dags att ajg också putsar min, haft den sen maj -11.
    Men vad blir bäst? Ska man köpa något medel? Jar har några små diamanter på min ring som är i guld.  
    Vi lämnar på putsning hos guldsmeden. De putsar all asmycken som vi kommer att ha på oss,
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet