Förgätmigej skrev 2013-05-23 09:20:16 följande:
Men går inte tiden galet långsamt när man längtar som en galning?! Vi har bokat lokal och ska reka vigselplats i sommar då vi vill ha en borgerlig utomhusvigsel.
Klänning hoppas jag på att kunna fynda utomlands i höst. Vad ska ni andra ha för klänning? Jag är sugen på något med mycket spets fram och djup rygg.
Kramar till er!
Pia 88 Tycker att båda klännningarna var jättefina! 5 kilo kommer gå bra kämpa på du så ska du se att du får testa klänningar på nolltid :)
håller med tiden går långsamt men tur är väll det så man hinner bestämma allt! Vi ska också ha utomhusvigsel men har inte bestämt om det ska vara boreligt eller kyrkligt än, Själv är jag också från slätten
klänning är typ omöjligt att bestämma det finns så många fina. Jag tycker dock att enkelt är snyggt så mina banor går i stil med
Just nu är jag inne på att ha en kort klänning, då känslan vi vill förmedla är sommrigt och lite flörtigt och spegla oss som personer. Men det finns så många långafina klänningar så skulle det bli en lång vill ja ha en i spets som är relativt enkel men endå otroligt fin.
för att matcka min klänning ska m2b ha väst i stil med detta vilket kanske ses "nedklätt" men tycker endå det är fint.