• Akjson

Vilken låt har ni valt till brudvals/första dansen?

Jag och sambon är rätt dåliga på att dansa och jag har nog hellre en tryckare än vals. Hur har ni tänkt och vilken låt har ni valt?

• Svar på tråden Vilken låt har ni valt till brudvals/första dansen?
  • Bulis76
    Lavelii skrev 2013-03-23 17:40:07 följande:
    Vi har bestämt oss för "The Prayer". Antingen med Celine Dion & Josh Groban eller med Donnie McClurkin & Yolanda Adams (tror det blir den sistnämnda). Båda är lika vackra!
    ÅÅÅH va vacker!!! Vi en inne på:

">

• ejonsar

Vi ska ha Joshua Radin - You got what I need, älskar den. Dock ingen vals utan tryckare :)

• Missan

Vi är mer klassiska och ska ha blommornas vals från nötknäpparen, den har jag dansat till (balett) och vi kommer få hjälp av min förra balettlärare att göra en bra koreogarfi. Jag är ganska liten och min M2B är stor och stark, så det blir en massa lyft m.m

">

• xMariax

Vi funderar lite på ''Utan dina andetag''..

Jag älskar låten pga att vi lyssnade mycket på den i skolan (estet på gymnasiet), m2b älskar den pga att han älskar kent, vi gifter oss i eskilstuna (där kent bildades) etc etc.. Sen är såklart texten något otroligt fin..

• NBFN
    xMariax skrev 2013-04-12 21:57:54 följande:
    Vi funderar lite på ''Utan dina andetag''..

Jag älskar låten pga att vi lyssnade mycket på den i skolan (estet på gymnasiet), m2b älskar den pga att han älskar kent, vi gifter oss i eskilstuna (där kent bildades) etc etc.. Sen är såklart texten något otroligt fin..
    Den ville vi också ha från början, och vill det väl egentligen fortfarande, men den har blivit så otroligt populär på bröllop. När vi började prata om att gifta oss (för länge sedan Flört) så var detta den självklara låten. Nu däremot så funderar vi på att ha den antingen som in- eller utgångslåt i kyrkan, eller både och.
    Men otroligt fin låt, Kent är fantastiska och denna låt är bara helt underbar!
Svar på tråden Vilken låt har ni valt till brudvals/första dansen?