• LindaCalle

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hejsan!

Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

• Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • Miss JH

Vad tråkigt memme med din upplevelse idag . Bröllopet är ju så stort och spännande för en och man vill ha fina minnen hela vägen. Men vad fint klänningen satt på dej! Framhäver verkligen din figur på ett fint sätt. Rita: Ja det ska bli kul att ha barnen som näbbar. En upplevelse för dem också. De går runt och säger att VI ska gifta oss. Alla ska gifta sej med varandra. Och det är ju faktiskt det vi gör. Blir en riktigt enad familj på riktigt så att säga

• Ritak

Memme: Herregud vad vacker du är! Klänningen var tusen gånger snyggare på dig än på modell-tjejen. Klänningen klär verkligen dig! Glad

Miss JH: Haha vad gulligt! Skrattande

• LindaCalle

Memme: Den sitter riiiiiktigt bra!!! Och snygg var den med!! Wow!

Jag ska dit på tisdag, får hålla tummarna att de är trevliga då ;)
    Var inne på sandlins för o kolla kostym med sambon igår, och då vr där en dam som var rätt fräck i mun med, även om jag sa nåt i stil med " I mitt tycke är den andra kostymen lite coolare..." så avbröt hon kvickt med "nähä då, den är den inte allf, för....blablabla" 
    va fan, kom inte o säg vad JAG ska TYCKA!!! Sånt blir jag galen på, är alltid rätt noga med att säga "jag anser" "jag tycker" osv, just för att JAG får tycka som JAG vill.

Rita: Då var du lite yngre än dem ändå, så då känner ni nog inte varann, du o mina kusiner :)

Jag vill ha en ring i vitt guld eller titan, och jag vill ha många små svarta stenar (typ 12 st) eller varannan vit och varannan svart, har hittat några olika snygga på nätet som jag gillar skarpt! De är inte så dyra, men jag föll för dem innan jag såg priset, så det var kanon! Max 5000 tror jag de kostade!

Våra barn ska också vara näbbar, men sen ska vi ha barnfritt. Mitt bekymmer när det gäller dem är att stora tjejen är väldigt prinsessig medan jag försöker avstyra det från den lilla som verkligen inte bryr sig om vad hon har på sig. Men jag vill inte sätta en riktig näbbklänning på henne, kommer se helknäppt ut och är verkligen inte hon!! samtidigt vill jag att de ska vara enhetliga....hrm...funderar på nån fin byxdress eller så kanske...får se vad ja hittar, fokuserar inte på deras kläder än :)

• LindaCalle

Jonna: Där fanns en del tiaror på MB, vet inte hur mycket som fanns till barn, men jag såg att där var en del iaf!

• Memme

tack vad snälla ni är :)

ska alla ha barnfritt på festen? VI och med att min lilla är 15 månader då så vill jag inte lämna bort henne, sedan har hon kusiner i samma ålder med så vi har bestämt att ha barn med på festen, blir ju lite att tänka på då.

jätte fina näbbklänningar som du har hittat :) bävar inför den uppgiten, tar tag i den i sommar mest för att ha koll på hennes storlek 

• Miss JH

Tack Linda! Då ska jag köra dit och kolla nån dag. Tråkigt att ni får såna bemötande i affärerna. Då har man valt fel jobb tycker jag om man ska köra över personer som vill handla av en. Vi ska ha barnfritt på vår fest med. Precis som Linda ska våra vara med på vigseln sen tar barnvakt över och åker hem med dem.

• Ritak

Vi har bestämt att ha en bröllops-middag iställer för bröllops-fest, eftersom att vi ska rymma iväg den kvällen får det ju inte bli allt för sen Glad Så vi ska ha barn både i kyrkan och på middagen.

LindaCalle - svarta stenar det har jag nog aldrig sett! Kan du hitta en bild på en sån du vill ha eller likanande? Åh vad drygt med sånna människor.. Dålig service är faktiskt en sån sak som gör jag slutar handla på en affär.

• Memme

när vi pratar ringar så hittade jag en idé som jag och min blivande nog ska försöka få till på våra ringar. Då blå är trohetens färg så ska vi ha en pytteliten blå sten på insidan av ringen, blir lite vår hemlis bara vi som vet om den. då vi båda inte vill ha mycket stenar eller mönster på våra ringar i övrigt så tyckte vi att det var en söt idé =)

• Ritak

Memme: Det var ju en jätte häftig idé!

Vad har ni för förlovningsringar? Ska er blivande ha två ringar eller en? Har du och din blivande likadana förlovningsringar? Glad

• Memme

våra förlovningsringar är helt släta guldringar och vi har tänkt oss att båda ska ha två ringar. vi vill ha ganska lika vigselringar också. kanske med en rand av vitt guld igenom eller ngt liknande

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!