• LindaCalle

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Hejsan!

Var är ni, alla ni som ska gifta er i Åhus/Kristianstad trakten under året som kommer?
    Jag vill mer än gärna ha nån att bolla ideér med! :)

Bor själv i Åhus och ska gifta mig nån gång under 2013!
    Dyk in vet ja! 

• Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!
  • LindaCalle

och till sist en bild på den andra klänningen som också var jättefin, men som var i stl 42 och alldeles för stor, ingen snörning heller så det gick inte att se riktigt hur det skulle sitta. På bilden håller jag in lite med händerna där bak, men ser stor ut upptill då händerna inte räckte till att hålla där med ;)
    Den är lite uppbylsad nertill för att också försöka få en tanke av hur den skulle kunna fixas till.

• Miss JH

Båda klänningarna är superfina Linda! Ser att 2:an är lite stor, men oj vad fin den var upptill. Gillade stilen vid bysten.

• Miss JH

Önskar er alla en härlig alla hjärtans dag idag

• Memme

jätte söta kläningar Linda. Jag gillar nog nr 1 mer, blir en annorlunda klänning då du håller upp den, blir mer intressant =)

väntar på recensioner från Ritak om vinslöv nu då ;) jag har bokat tid nästa torsdag.
    Jag vet att ni har visat era klänningar, men jag har nog tyvärr missat om ni ska hyra eller köpa dem? 

• Miss JH

Jag har fått min klänning memme av min ena brudtärna. Håller på att sy in och lägga upp den nu. Längtar tills den är klar så man kan få pröva den igen

• Ritak

Linda; Jag tyckte bäst om klänning nummer 1 Skrattande

Memme: Lovar att uppdera dig imorgon Flört Jag har köpt mina två klänningar, och precis som MissJH så håller dom på att sy in min klänning nu. Hade egentligen tänkt sälja den ena klänningen innan bröllopet, men nu har jag bestämt att behålla båda tills efter bröllopet och sen sälja den jag inte använde Glad

Glad alla hjärtans dag allesammans! Hjärta

• Erika83
    Ritak skrev 2013-02-02 10:11:40 följande:
    Så nu har jag fyllt i listan Erika83- Österslövs kyrka 17/8, fest på Brunnen i Arkelstorp. Jssson - Sambon får hinderssprövningen på posten den 7/2, sen får vi seLindaCalle - Näsby gård i kristianstad, fest o vigsel på samma ställe.memme - hässleholm 17/8 vankiva kyrka - Stoby byggdegård MiaMiniMe mille88 MissJH- Kristianstad 29/6 Åhus trädgårdsbröllop vid havet- festen på samma ställe MrsM Sahara8 - sölvesborg 12/10 Mjällbykyrka-Tulseboda BrunnRitaK ? 1/6 Mjällbykyrka och middag på Hällevikshavsbad Hihi vad roligt att ni gifter er samma datum! Jag heter Rita, är 22 år gammal. Gifter mig med min drömprins Kalle den 1/6. Vi gifter oss i Mjällbykyrka sen ska vi ha bröllopsmiddag på Hällevikshavsbad och senare under kvällen ska vi rymma iväg

• Erika83

Jag känner att jag har tio sidor att läsa igenom när jag är här inne. Är nog här inne alldeles för sällan.... ;) Hur som helst... Nu har vi bokat DJ o fotograf. Jag har provat klänning på MB i Vinslöv. Mycket dyrare än jag trodde men GUD vad fina klänningar. Hade föreställt mig en ganska så enkel med lite brodyr eller pärlor. MEN den jag fastnade riktigt för var rätt mycket mer än så. Jag kände mig som en riktig prinsessa i den. Åh jag vill ha den!!! Ska kolla på ngt mer ställe. Någon som har bra tips på affärer i Malmö-trakten kanske? Vill se om jag hittar någon som är liite billigare. Men jag är ju kär i två klänningar (lite mer i den ena). Tusan! ;) Inbjudningarna har kommit. Ska bara skriva ut infobladet med, sen ska de iväg. Ja det känns mer o mer verkligt för varje dag. :))

• Erika83
    LindaCalle skrev 2013-02-13 20:27:12 följande:
    och till sist en bild på den andra klänningen som också var jättefin, men som var i stl 42 och alldeles för stor, ingen snörning heller så det gick inte att se riktigt hur det skulle sitta. På bilden håller jag in lite med händerna där bak, men ser stor ut upptill då händerna inte räckte till att hålla där med ;)Den är lite uppbylsad nertill för att också försöka få en tanke av hur den skulle kunna fixas till.  

Denna var klockren på dig!!! :)
  • Miss JH

Jssson: Hur har det gått?! Fick sambon hindersprövningen? Vad sa han? Nyfiken

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!