Ritak skrev 2013-02-08 21:19:14 följande:
Tack! Ska få den insydd nästa vecka, jag hade ingen anning om vad en sömmerska tar så blev JÄTTE förvånad när hon sa att det skulle kosta ca 100-150 kr, lät inte det jätte billigt?
Jisses vilket pang pris ni fick på trubaduren! Har du bilder på näbbklänningarna? Nyfiken!! Hoppas den andra passar. Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att satsa på en märkes väska till bröllopet... Eftersom jag tror jag får stor använding av den senare

Oj, ju det lät verkligen bra! Var är den sömmerskan? Jag kommer ju behöva en del sytt antagligen... ;)
Jonna: ja verkligen kanonpris för så mycket spelat, känns kanon ju!
Love från artmade ska ju sjunga för oss på vigseln, det ser vi jättemycket fram emot...vet inte vad han vill ha för summa för det, men oavsett är jag säker på att det är värt det! Hade gärna haft hoom som trubadur också, men det blir nog för mycket lyx för oss, känns redan som att det springer iväg i summorna ;) Så det blir "bara" fest för oss sen och ingen trubadur!
Har fått svar på tjejen med klänningen i Hbg, och mina vänner får ta med den till mig för provning nästa helg!!!! Hoppas ingen annat tar den innan bara, för hon är kanske inte så sugen på att hålla den till mig...