• daniiel

Vilken klänning?

Jag funderar på att beställa en klänning från ASOS till en julmiddag/fest med makens jobb. Självklart vill jag kunna använda klänningen fler gånger sedan efter det.

Valet står just nu mellan dom här två klänningarna. Den svarta med röda detaljer och den röda med svarta detaljer. Saken är den att den svarta kostar bara 330kr, vilket min plånbok skulle tycka betydligt bättre om. Den röda kostar däremot 470kr. Vilken är finare?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken klänning?
  • daniiel

Då låter det som att skorna bör passa bra på mig också :) Och har jag tur så funkar bältet också, jag är ju lite smalare där uppe faktiskt :) Jag skickar ett pm!

• Chicita

Vad kul... Vad snäll du var mot daniiel nu Tokig
    Det är ju precis sånt här som gör det värt att vara kvar på BT Solig 
    Folk ställer upp på varandra och hjälper efter bästa förmåga  

• Tokig
    Chicita skrev 2012-10-19 22:16:15 följande:
    Vad kul... Vad snäll du var mot daniiel nu Tokig.
    Det är ju precis sånt här som gör det värt att vara kvar på BT Solig
    Folk ställer upp på varandra och hjälper efter bästa förmåga

Inför mitt bröllop så fanns det så oroligt många vänliga själar som hjälpte mig. Nu är det min tur att "pay it forward"...

Och jag är bara glad om skorna kommer till användning. De förtjänar att vara på ett dansgolv. Nu har de levt ett liv bortglömda i en garderob... det gör inga skor glada.

• Tokig
    majjja skrev 2012-10-19 21:19:24 följande:
    åh, om inte Danieel kan ha dem, kan inte jag få köpa dem? galet fina!!
    hehehe... du får fråga Daniiel efter henne julfest.
  • daniiel

Ja, jag är oerhört tacksam. Det är väldigt snällt av dig Tokig! Det finns ju en anledning till att man "blir fast" här på BT faktiskt och det är för alla vänliga och hjälpsamma människor. Jag skulle utan tvekan kunna göra detsamma om jag hade något som någon här skulle kunna behöva :) Jag försöker dock hjälpa på andra sätt så gott jag kan också :)

• daniiel

Dum som jag är, så la jag ingen beställning på klänningen tidigare ikväll. Nu tänkte jag gå in och göra det och vad händer? Jo, självklart går inte den svarta att beställa inatt heller. Den är borta från sidan igen. Nu hoppas jag att den dyker upp igen imorgon, så jag kan beställa den! :)

• Pillan

Blir så glad att se hur ni hjälper varandra tjejer!! Hoppas varkligen den svarta kommer tillbaka... Håller tummarna. Gillade den mycket bättre än den svarta faktiskt :)

• Tooie

Den svarta! Helt klart! Kan man ha snygga röda skor till och varför inte en liten röd blomma i håret eller spänne.. Går ju att sätta en massa härliga färgklickar..

• daniiel

NEEEEEEEJ!

Den svarta finns idag igen, men inte i min storlek längre! Hur dum får man bli? Jag skulle ju ha beställt den på en gång igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• TheD
    daniiel skrev 2012-10-20 11:27:55 följande:
    NEEEEEEEJ!

Den svarta finns idag igen, men inte i min storlek längre! Hur dum får man bli? Jag skulle ju ha beställt den på en gång igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men nej!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Vilken klänning?