• Eleya

Visar ni era kläningar för er M2B?

Hur har ni valt att göra? =D

Jag kommer inte att göra det och min sambo håller på att bli tokig av nyfikenhet..speciellt efter allas hysteriska glada reaktion på min klänning. Det är så roligt! Dock sk ajag vara med o välja ut han kostym. =P

Dock har vi en tradition i Ungern att bruden får byta om till en annan klänning vid midnatt, för då är hon inte längre en brud utan en nygift hustru..den aftonklänningen kommer han vara med att beställa/köpa.

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
  • Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?
  • sirifredde

Jag vet inte rikigt än hur ja ska göra... Ska ha en lite "straninsprirerad" klänning... Ska gå med svärmor på stan snart så då får vi se :)

• daniiel

Jajjemen, klart han fick se den. Jag beställde flera brudklänningar och han fick snöra dom när jag skulle pröva. För mig var det viktigt att få hans åsikt om vilken klänning han föredrog på mig, även om det såklart i slutändan var mitt eget beslut.

Jag bytte om till en annan klänning vid middagen sedan och även den klänningen hade han sett innan.

• Alyllyra

Min sambo skulle nog dö av nyfikenhet om han inte fick se. Funderar på att hålla honom på strecket ett tag, bara för att... Glad Men å andra sidan är han jättetaggad på att följa med och prova, så jag lär inte kunna undanhålla honom det.

• Makeupmyday

Min sambo har sagt att han vill bli överraskad på den stora dagen, så för honom är den en stooor hemlighet :)

• ThereseV

Min sambo var med när jag testade min klänning så ja, han har sett den. Jag är inte särskilt skrockfull av mig och jag vet att det kommer bli en helt annan sak på bröllopet jämfört med att stå i ett provrum, osminkad och med ofixat hår som bara hänger:P Räknar med att wow-effekten inte kommer utebli:)

• Fenuril

Min sambo hjälper mig att välja ut klänningen, så han kommer att ha sett den på bild. Däremot vill jag helst undvika att vi ser varandra med kläderna innan bröllopet. Så förhoppningsvis blir det lite överraskning ändå. =)

• Eleya

Min sambo har sagt vad han hade velat se på mig, vilken färg, snitt och vi har tittat på bilder tillsammans..han vill att jag ska ha en själjungfru-klänning, tight och kroppsnära..men den jag provade och passade i, kunde jag inte sitta i utan att riskera att spräcka klänningen..haha. Så det fick bli ett mellanting..den är så otroligt vacker, tyvärr kan jag inte lägga upp en bild, för killen kanske snokar. Flört

Jag är heller inte skrockfull, jag vill verkligen bara ha dendär WOW-effekten..så vacker som jag förväntar mig att bli den dagen, så vacker kommer jag nog inte bli igen..sen får han spricka av nyfikenhet bäst han vill.. ^^ Jag har dock beskrivit den för honom, men hans fantasi är inte den bästa. =P

Vi hade så roligt åt att han blev nojjig över färgen..han vill at den skall vara krit-vit ,verkligen vit..medan den jag köpte är Ivory eller benvit..lyfter fram min bränna ännu bättre och har alla de detaljer jag vill se i en klänning. =)

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
  • Hockeytjejen

min sambo kommer få se min klänning innan men där emot så vill jag att vi ifrån varandra 24 timmar innan bröllopet....även om ahn kommer veta hur min klänning kommer se ut så kommer han inte veta hur frisyten och make upen kommer att se ut så han kommer säker bli överraskad när han står frame vid altaret och väntar på mig på själva bröllops dagen Solig

• maxmamma

jag har visat på bild hur min klänning ska se ut, den är beställd men inte kommit o den kommer nog i slutet av november alt i början av december.

ska som alla säger att det blir nog en wow effekt när den sitter på o man är sminkad o håret fixat, blir ju inte samma känsla att se den på bild som i verkligheten.

ska bli hur härligt som helst.

vi ska gifta oss 12/1-2013 när ska ni andra brudar stå brud då? har ni valt nå färgteman osv??

• Magenta

Klart jag har. Jag vill ju att han ska gilla klänningen (klänningarna) som jag ska ha. Däremot var han värdelös på att snöra mig så fick ringa efter en kompis istället som fick rycka in.

Jag har även visat den för 2 kompisar och sedan för mamma och svärmor i två omgångar. Jag köpte min på nätet men hade sedan prvoning hemma med snittar och bubbel

Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?