• Eleya

Visar ni era kläningar för er M2B?

Hur har ni valt att göra? =D

Jag kommer inte att göra det och min sambo håller på att bli tokig av nyfikenhet..speciellt efter allas hysteriska glada reaktion på min klänning. Det är så roligt! Dock sk ajag vara med o välja ut han kostym. =P

Dock har vi en tradition i Ungern att bruden får byta om till en annan klänning vid midnatt, för då är hon inte längre en brud utan en nygift hustru..den aftonklänningen kommer han vara med att beställa/köpa.

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
  • Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?
  • Fremm

Jag är egentligen en obotlig romantiker, eller i alla fall har jag varit det... så förr så hade jag sagt aldrig men faktum är att det är min käre blivande som faktiskt hittade min drömklänning på nätet... han hade tagit sin iPad och surfat runt och tittat på brudklänningar och så hittade han den och visade för mig och jag föll pladask det va precis en sån jag drömt om och mer där till... vi tittade förstås vidare men efter att ha sett den första så kunde ingen annan mäta sig med den så den kändes så rätt.

Jag beställde hem den och min blivande vill se den och jag behövde hjälp med snörningen så han fick se den på mig, hoppas och tror ändå att det kommer bli en wowupplevelse på den stora dagen när det är på RIKTIGT och man är helt stylad och i wedding mood... :)

• Memsan

"Jag klär upp mig för honom, så det är klart att han ska få vara med och välja klänning." Var min tankegång, såklart pratade vi om det och han ville ändå med så då blev det så. Men som någon annan i tråden skriver- jag tror inte att wow effekten uteblir.

Han har även fått säga i ungefär vilket hår han tycker att jag skulle se bäst ut. Men när det gäller smycken, bukett, smink & slutgiltigt resultat har han inget att säga till om :)

• L och J

Fick höra idag efter vi kollat på plus på ettan på TV att han minsann skulle va med och välja! Väldigt involverad i all planering! I love it! Hjärta

• Fremm

Ja visst är det roligt när man har engagerade män som vill vara med och välja och tycka och tänka... det uppskattar jag jättemycket med min blivande! :)

• 1700tal

Han såg den på bild, men inte på galgen och inte på mig förrän inför fotograferingen innan vigseln.

• CoG

Plus på ettan?
    Med Britta och L-G?
    :)

L och J skrev 2012-09-20 22:13:13 följande:
    Fick höra idag efter vi kollat på plus på ettan på TV att han minsann skulle va med och välja! Väldigt involverad i all planering! I love it! Hjärta
  • Nina9

Jag kommer oxå från Ungern och var oxå inne på att byta klänning efter 12 slaget...men nu är jag så kär i min klänning så jag tror inte att jag vill =) Fästmannen få absolut inte se min klänning däremot vet han om tillbehör så som slöja, skor och smycken

• charlottev

Han får inte se den.....

• L och J
    CoG skrev 2012-09-20 22:26:55 följande:

Plus på ettan?
    Med Britta och L-G?
    :)

japp
  • L och J
    Fremm skrev 2012-09-20 22:21:09 följande:
    Ja visst är det roligt när man har engagerade män som vill vara med och välja och tycka och tänka... det uppskattar jag jättemycket med min blivande! :)
    jättekul!!
Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?