• Eleya

Visar ni era kläningar för er M2B?

Hur har ni valt att göra? =D

Jag kommer inte att göra det och min sambo håller på att bli tokig av nyfikenhet..speciellt efter allas hysteriska glada reaktion på min klänning. Det är så roligt! Dock sk ajag vara med o välja ut han kostym. =P

Dock har vi en tradition i Ungern att bruden får byta om till en annan klänning vid midnatt, för då är hon inte längre en brud utan en nygift hustru..den aftonklänningen kommer han vara med att beställa/köpa.

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
  • Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?
  • Hockeytjejen

jag kommer stå brud den 15 juni och vårat färg tema är blått, gult och vit Glad

• söt nöt

han har vart med och provat. Så jag vet vad han tycker om. I slutändan är det jag som kommer och välja och han kommer få se det färdiga resultatet på dagen D. Men för mig är det självklart att han ska få säga vad han tycker. 

• Kramarina

Han har sett min flera gånger, vill att han ska tycka att jag är så vacker som jag kan bli då :) Men jag har ju börjat nojja över klänningen nu då det är en axelbandslös och jag fick lite komplex över de där små bullarna mellan armarna och brösten haha :) Så två provningar inom loppet av ett dygn, lite lugnare nu men åh :(

• Chicita

Eftersom jag sydde min så behövde jag ju hjälp att snöra den när jag provade så nog hade han sett den allt. Glad

• Willow

Nej absolut inte! For min del var det en sjalvklarhet att han inte fick se den innan vi sags i kyrkan pa brollopsdagen. Dem enda som sett den innan var mina brudtarnor, min frisor/van, min mamma och pappa och en av mina basta vanner som inte kunde komma pa brollopet.

Jag ar en akta gammeldagsromantiker ner till hjarteroten och skulle inte vilja andra pa nat av det. Han visste ingenting och ville heller inte veta nanting, eftersom det ar tradtion for hans del och betyder otur i hans kultur att se klanningen. Jag visste att han redan gillar min kladstil och att han skulle gilla vad jag valt och det visste han med, sa dar var det inga problem.

Later som en rolig tradition med att byta klanning vid midnatt, alltid sa roligt att fa reda pa sma fina detaljer och traditioner fran olika stallen

• CoolJen

Min sambo vill inte ens bolla mina tankar om bröllopsklänning med mig, han vill inte se nåt innan bröllopsdagen

• BodyMindSoul

Han har sett den på galgen, mer än så blir det inte :))

• Juli2013
    Willow skrev 2012-09-20 17:20:30 följande:

Nej absolut inte! For min del var det en sjalvklarhet att han inte fick se den innan vi sags i kyrkan pa brollopsdagen. Dem enda som sett den innan var mina brudtarnor, min frisor/van, min mamma och pappa och en av mina basta vanner som inte kunde komma pa brollopet.

Jag ar en akta gammeldagsromantiker ner till hjarteroten och skulle inte vilja andra pa nat av det. Han visste ingenting och ville heller inte veta nanting, eftersom det ar tradtion for hans del och betyder otur i hans kultur att se klanningen. Jag visste att han redan gillar min kladstil och att han skulle gilla vad jag valt och det visste han med, sa dar var det inga problem.

Later som en rolig tradition med att byta klanning vid midnatt, alltid sa roligt att fa reda pa sma fina detaljer och traditioner fran olika stallen

Samma här! min sambo varken vill eller kommer att få se klänningen, jag vill att det ska vara en överraskning och det vill han med

Vi har tittat på lite klänningar på nätet och han har sagt lite om vad han tycker är snyggt och inte, men jag kommer inte att gå helt och hållet på det för jag vet att om jag känner mig snygg i en klänning så ser jag också snygg ut och då vet jag att han kommer gilla det ! Flört

Det avgörande för om man ser snygg ut är att man känner sig så, så jag tycker inte det finns anledning för honom att vara med och välja

• CoG

Jag gick själv i i butiken och köpte klänningen utan att han var med på ngt hörn. han passade sonen som sov i bilen.
    Men jag kunde ju inte köpa en klänning utan att visa vad det blev (kände jag) så jag visade honom en bild i min lilla mobil.
    Han får se den med mig i första gången på vår stora dag :)

• PiaB

Min blivande man fick bestämma och han ville se klänningen fast inte på mig. Så blev det. Så han kommer att få se den på mig på bröllopsdagen

Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?