• Eleya

Visar ni era kläningar för er M2B?

Hur har ni valt att göra? =D

Jag kommer inte att göra det och min sambo håller på att bli tokig av nyfikenhet..speciellt efter allas hysteriska glada reaktion på min klänning. Det är så roligt! Dock sk ajag vara med o välja ut han kostym. =P

Dock har vi en tradition i Ungern att bruden får byta om till en annan klänning vid midnatt, för då är hon inte längre en brud utan en nygift hustru..den aftonklänningen kommer han vara med att beställa/köpa.

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
  • Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?
  • CoG

:)
    Våra fina vänner

Lite märkligt att se dom på tv....;)

L och J skrev 2012-09-20 22:33:34 följande:
    japp
  • L och J
    CoG skrev 2012-09-20 22:40:11 följande:
    :)
    Våra fina vänner

Lite märkligt att se dom på tv....;)
    jaha? dom såg ju för härliga ut. helt vanligt folk med helt normal budget. Söta dom va tillsammans!
  • L och J
    Fremm skrev 2012-09-20 22:21:09 följande:
    Ja visst är det roligt när man har engagerade män som vill vara med och välja och tycka och tänka... det uppskattar jag jättemycket med min blivande! :)
    Jag uppskattar det så mkt!! Läst om många karlar som inte vill vara med och planera. Han vet vad han vill och hur han vill ha det och det är fantastisk känsla att han har så bestämda åsikter om hur det ska vara. man blir ju helt varm i hjärtat
  • Annamolly

Men hjalp... Det har jag inte tankt pa tidigare. Vad glad jag ar att nagon fragade det! Jag har inte kopt nagon klanning annu (vart brollop ar inte forran Juni nasta ar) men jag har visat honom en massa olika som jag gillar, sa jag vet vad han tycker om. :D Nu kanner jag att den basta entren vore om han inte visste vilken klanning jag hade kopt... Vad skoj det ska bli att fa ga fram till honom och han bara tittar med stora ogon!!! :D

• Tilda93

Min blivande har fått se min också, han var med mig och köpte den och allt. jag tror inte på att det betyder otur.. egenkligen skulle han inte få se den, men det fick han ändå.. menmen. det var som en annan sa att han har ju inte fått se mig sminkad och fixad helt och hållet så:D

• CoG

Dom är riktigt trevliga :D

L och J skrev 2012-09-20 23:03:00 följande:
    jaha? dom såg ju för härliga ut. helt vanligt folk med helt normal budget. Söta dom va tillsammans!
  • mariannesv

Min blivande har inte fått se min, och det kommer han inte få göra innan bröllopsdagen. Dock kommer vi att fotas innan vigseln, så han kommer att ha sett mig innan vi ses i kyrkan.

Skor och smycken har han sett, och han vet att jag ska ha en slöja.

När jag skulle iväg och prova klänningar frågade jag vad han gillade, och fick till svar att han hade tyckt jag var fin även om jag virade in mig i ett vitt lakan Så jag tror han kommer att tycka jag är snygg oavsett.

• Ekna

Min m2b kommer inte se klänningen innan. Han vill inte se den. Men han vet vad för skor och vad jag ska ha över klänningen. Och hur alla ha reagerat, han har även set min underkjol och då fattade han att de inte är en liten klänning jag ska ha. Vi kommer med att fotas innan så han kommer ju se mig då. Men han har ju valt själv att inte se den. Jag kommer kanske att få se delar av han kläder men inte allt då både han och jag tycker de är lite roligare att se det på själva bröllopsdagen :)

• Eleya

Va kul att så många svarat..frågan har gnagt i mig sen vi började planera
    Självklart vill jag egentligen dela med mig av allt till my M2B, men jag vill se tårar i ögonen i kyrkan..fast lite orättvist är det, för jag ska va med när han väljer ut sin kostym och väst..haha..De e faktiskt han som e romantiern i förhållandet..iaf när det kommer till bröllopet. =)

Va kul Nina9..jag kan nog ändå inte låta bli att köpa en klänning till..finns ju alldeles för många vackra för att avstå. Det är ju en kul tradition ändå..

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
  • Bmw

Jo han var med när jag provade. För mig är det viktigt med hans åsikt också. Det roliga var att den klänningen som jag föll för sa han "den vore allt något" före jag hann säga något. Dock så tyckte jag att den var dyr, nästan det dubbla av vad jag hade satt som max för en klänning. Vill du verkligen ha den så tar vi den, vi har råd och vi giffter oss ju bara en gång tyckte han med ett leende. Jag har en sån fantastiskt underbar m2b :)

• Principisessan

ja, för mig är det viktigt att han också gillar klänningen. Så jag har visat den på bild, han vet inte om de små modiferingar jag gjort för att få klänningen exakt som jag vill (köps i kina) och han kommer nog inte få se den på. 
    lite wow-effekt kvar även om han vet stuket. O bra det :) jag hade tex inte tänkt ha slöja, kändes lite som att jag inte borde, gift tidigare o barn o allt. Men så tyckte han att det vore så fint och att han hade en sån romantisk fantasi om hur han får lyfta på slöjan och kyssa mig. Och jag bara smälter, klart jag ska ha en slöja när han målar upp det så fint.  

• lasmulan

Min M2B har varit med och letat klänningar och tillslut varit med och bestämt den slutgiltiga. Han har sådant öga för detaljer och vi har haft jätteroligt när vi varit ute och letat.

• karamell

Först hade jag inte tänkt att ta med mig min fästman att kolla klänning. Trotts att han är väldigt delaktig och hade gärna velat följa med. Efter att ha läst lite i tråden här kom jag fram till att hans åsikt är otroligt viktig och bestämde mig för att ta med honom i alla fall. Vi var ute i affärerna för första gången igår och jag hittade direkt min drömklänning. Han gillade också den väldigt mycket. Den var lite dyr tyckte jag, den kostade nästan 12,000kr.
    Jag ska titta om jag kan hitta en liknande på nätet lite billigare, eller någon annan stans, men annars köper jag den och hoppas på att få den sålt för någon tusenlapp efteråt. :)

Det kändes helt rätt att ta med honom och han fick känna sig delaktig.

Den var såååå fin med båda spetts, tyll, och korsettnörning i ryggen. Jag kände mig som en riktig princessa!!! :D 

• Krystal

Neee...det kommer jag nog inte att göra, om jag inte blir tvungen. Han vill själv inte se den har han sagt. Han har bara hört min önskemål om hur jag skulle vilja att den ska se ut. Men vi kommer ju att gå in tillsammans så han får ju se den ändå lite innan själva vigseln...

Svar på tråden Visar ni era kläningar för er M2B?