Bröllop 29/6-2013
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
Hej!
Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.
Finns det fler här??
Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)
JochP: Vi kommer ha festen i trädgården också så där finns partytält uppsatt. Så i värsta fall, om det verkligen öseröser ner, så får vi försöka få plats med vigseln på nåt sätt i tältet. Men det är klart att det blir strålande sol i hela Sverige den 29 juni i år tjejer !!! Eller hur
?
Jag utgår från att det blir fint väder! Och blir det regn så blir det en underbar dag iallafall.
en fråga till er alla om inbjudningskort. Skall beställa mina nu inom kort och fungerar på Vistaprint, har ni några andra bra förslag? När skickar ni era? När har ni sista anmälningsdag?
Vi har precis skickat iväg vår beställning till vistaprint och beställt inbjudningskort. Så vi lär väl få dem i slutet av nästa vecka. Tänkte adressera dem nästa helg och skicka ut dem. Så i slutet av januari bör våra inbjudningar vara ute. Vi har satt OSA-datum till 30/4
Vi hoppas också på fint väder och kanske på att få med oss prästen till en dansbana som ligger vid havet där vi gifter oss. Annars får det bli kyrkan men måste som sagt ta ett snack med prästen.
Ja vi har tänkt skicka våra i slutet av januari och sista OSAdag är den 30/4, då känns det som att vi har gott om tid med b la bordsplaceringen :)
Vi har också tänkt beställa från vistaprint.
Inbjudningskort, alltså.