• ZandraWestberg

Bröllop 29/6-2013

Hej!

Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.

Finns det fler här??

Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)

• Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • JochP

Vi håller på att bestämma musik till vårt utomhusbröllop. Har lyssnat igenom hur många låtar som helst, men har inte riktigt bestämt oss än. Vi håller också på att försöka få till nån bra meny med cateringfirman. Vi bor förresten utanför Leksand, har varit ett par i elva år och har tre barn. Så det här med giftermål är verkligen på tiden.

• kärlekensbrudpar

JochP vad roligt att det äntligen blir av! :)

• Jessica B

Nu har 40 st av 70 bjudna svarat, och hittills har alla utom en svarat ja på att de kommer. Så nu kan man börja småplanera bordplacering, skriva lite gästbeskrivningar (inget allvarligt, utan mer skämtsamma beskrivningar) Känns så verkligt nu när folk ringer och tackar ja.. Skrattande 
    Hur går det för er andra? har ni koll på läget?

• JochP

Vi har inte skickat våra inbjudningar än. Men nu är det vilken dag som helst. Skriver några kuvert varje kväll, men det tar lite tid. Om några dagar så är de iväg!

• Miss JH

40 av 54 gäster har tackat ja till vårt bröllop. Ingen som tackat nej ännu. Men det är ju 14 gäster kvar som ska OSA. Och OSA är inte förrän 30/4. Tänkte också börja så smått på våra festhäften. Och precis som du Jessica tänkte vi skriva något kul om varje gäst. Vi tänkte även skriva lite rolig statistik om gästerna i allmänhet. För övrigt kom barnens skor idag. Båda flickornas skor var för stora, så de fick vi skicka tillbaka och byta till större storlek. Sonens passade dock. Alla skorna var superfina i verkligheten också. Vet ni vad tjejer? Nu går det snabbt. Idag är det 127 dagar kvar!

• afturelding

Hos oss har bara 25 av 63 gäster svarat. Tre har svarat nej. Men än är det ju ett tag kvar till sista OSAdatumet :)

• BrideToBe 84

Ja nu går tiden riktigt snabbt, längtar tills dagen är här!! Jag heter Linnéa och är 28 år, gifter mig med min kärlek Marcus som är 32 år. Vi bor i Jönköping och har vart tillsammans i 3 år.

• JochP

Phu, skriver adresser på kuvert. 56 stycken ska ska skriva. Har kommit ungefär hälften.

• Miss JH

Ja, inbjudningarna tog längre tid än vad man trodde med allt som skulle fixas runt det. Det var skönt när man la dem på lådan . Hoppas ni blir klara snart jochP.

• jossanamir

Hos oss har 78 av 118 OSAt och av dem är det 8 st som tackat nej. Vi räknar med att några fler släktingar från Iran kommer tacka nej, men i övrigt är nog resten "Ja-sägare" 125 dagar kvar och jag längtar!!!

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013