• Js Fästmö

Blivande fruar 2014

Hej! Någon mer som ska gifta sig 2014? Tänkte det kunde vara kul att samlas på ett och samma ställe. :) Hur, när och var ska ni gifta er? Vi har inte riktigt bestämt plats än, men borgerligt blir det. Jag kommer köpa lite "då och då" för att hålla nere kostnaderna som annars lätt hamnar på de sista sex månaderna. Och det enda vi vet än är datumet, det blir ett junibröllop, och att vi skall åka på bröllopsresa så snart inpå vigseln vi bara kan. Så kör på, berätta allt. :) Och en sista sak... visst känns det som hundra år bort. ;)

• Svar på tråden Blivande fruar 2014
  • MH2014

Åhh, GRATTIS eller vad man säger :) Skönt att ha plats klart, kan ni spåna allt runt omkring så mycket mer :)

• PoS

Så kul att läsa om allas planer o tankar tycker jag! Det är ju mindre än ett år kvar nu för oss o jag känner att nu kan jag sätta igång på allvar utan att skrämma sambon alltför mkt... Vi har googlat o googlat o funderat o funderat på hur vi vill att det ska vara. O jag har nu kommit på en del pysselprojekt som jag vill prova. Så om allt ska hinnas med så får vi sätta igång nu. Tanken är att vi ska fixa så mkt som möjligt själva. Dels pga ekonomin o dels för att vi gillar det personliga i det. Sen ska jag luskamma varenda loppis jag kommer över o köpa blandad kompott på dekorationer, ljusstakar osv. Kommer bli så bra! (hoppas jag iaf haha). Kanske helt fel ände o börja i men men, som min mor sa: tid går fort!

• MH2014

Tycker det är lite tråkigt att vi inte kan få en "datumlista"(?) på när alla gifter sig...man glömmer ju liksom bort vem/vad som är vem/vad :( Kanske kan höra om Limba vill fixa i andra tråden......?.........

• Power of Love

Hade vi inte en datum lista innan i denna tråden, eller minns jag fel? Oavsett kan det vara bättre att lägga den som trådskaparens första inlägg och då passar det ju bättre att lägga den i andra tråden när Limba är väldigt aktiv Glad 

• MH2014

Jo, jag gav Mig ju på att göra en men TS är inte skriftligt aktiv i denna tråd iaf,,så provar med Limba i andra :)

• Josefin o Micke

Idag har vi bokat fotograf och frisör, börjar kännas som att det är på riktigt! Tänkte prova lite klänningar nästa vecka så att jag vet vad jag passar i. Kommer sy min egna klänning så snart dax att börja om den ska hinna bli klar i tid =).

• sandrachristofer

Här är en till brud!! Gifter oss 2014-02-15

• MH2014

Välkommen sandrachristofer :) Då vigs vi samma vecka :) 1år kvar precis idag för oss

• MH2014

Mä,, kom inte hela upplägget med till sandrachristofer.. :(... Har ni kommit igång med planering? Tema? Och vart sker det?

• sandrachristofer
    MH2014 skrev 2013-02-11 15:44:30 följande:
    Mä,, kom inte hela upplägget med till sandrachristofer.. :(... Har ni kommit igång med planering? Tema? Och vart sker det?
    Åh vad roligt :). Vi kommer att gifta oss hemma i varberg! Vi har planerat rätt så mkt, har såna bekymmer med min klänning bara, har tänkt att beställa från kina men är lite feg! Vi har bokat lokal, ska titta på kyrka i helgen och har kollat med cateringfirmor!
    Vi ville köra lite rocktema men struntar nog i det, men färgtemat på bröllopet kommer vara svart,guld och champagne :)

Hur går det för er?? 
Svar på tråden Blivande fruar 2014