• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • Js Fästmö
    jimmyojennifer skrev 2013-05-21 10:12:11 följande:
    11 gånger! Att man inte skäms!!
    Framtiden är den du själv skapar
    Ja, tänkte också så, skäms hon inte?? hahaha
  • kouki
    jimmyojennifer skrev 2013-05-21 10:12:11 följande:
    11 gånger! Att man inte skäms!!
    Framtiden är den du själv skapar
    Js Fästmö skrev 2013-05-21 10:33:40 följande:
    Ja, tänkte också så, skäms hon inte?? hahaha
    Haha, jag dog lite när jag hörde det först och trodde inte att det var sant. Hon var dessutom bara ca 35 har jag för mig. Då är det minsann korta bröllop! Ofta så förlovade hon sig inom 2 månader (trash?!)... Men nu så hade de minsann väntat i 9 månader! WOW :D

Kom på en till sak, bensmink?! Whats up with that :o 
  • Augusti13
    jeanettejohansson skrev 2013-05-20 13:58:04 följande:

Jag säger bara panduro, jag har svårt för panduro och scrapbooking.. När hela bröllopet har "pysslats" fram.. Kan vara kreativt så klart.. Men ofta ser det ut som om man gett dagisgruppen i uppgift att gör inbjudningskort, korgar, servettringar, dekorationer och allt annat.

Pyssla ÄR kul. Det passar sig kanske bara inte att gå all-in till bröllopsdagen ;)

Hahaha nu skrattade jag högt, håller SÅ med dig om detta! Jag är verkligen pyssel-allergisk när det gäller bröllop :p
  • TheD

Tror nog att det redan står någonstans men bröllop på Cinderella där bröllopsmiddagen = fartygets buffé... Pinsamt och, ursäkta mig, äckligt. För den buffén är inte fin eller speciellt god för bröllop.

• Hoffsennanen Tottoplex
    sheza skrev 2013-05-21 10:20:08 följande:
    Måstebara skicka en länk till lite blandad trashighet ;)

tackyweddings.com/

För den som vill glutta in på lite olika kort..... =) 
    Hahahah!!! Vi har skrattat så vi gråtit här hemma nu! Tusen tack för länken!
  • kinchy

Den har traden ar ju asrolig! Har kommer mina "varsta" (forlat for avsaknad av aao)

*Inbjudnings/placeringskort med paklistrade plast"diamanter" (har fatt en san inbjudan sjalv)
    *Klanning som ser ut en Disney princessas 
    *Plastbestick
    *Billig mat. Alltsa inte hemmagjord buffe eller sa, sant kan ju vara jattegott! Utan typ kopta frysta canapeer fran Lidl
    *Hogljudd brudfolje som skriker och super
    *Grogga i plastglas
    *Langa billiga losnaglar 

• arasen

Vi kommer att ha en hel del trashiga saker på vårat bröllop (enligt andra ;))

synliga tatueringar klä upp oss en hel del mer än vi är vana vid endast FIKA  våran son som ringbärare en brud (dvs jag) i vacker vit klänning med en cigg i handen (antagligen inte under ceremonien, men jag tänker inte byta om för att röka efteråt) En ROLIG caketopper
    Och säkert massa annat :P 

Jag tror inte att jag tycker så mycket är trashigt med bröllop. När jag tänker trash så tänker jag på trailertrash..  Dvs.. Såna som bor i husvagn året om, har trasiga kläder, dricker (och börjar gärna direkt när de vaknar) och ovårdade..

Men håller med om att en full brud är trashigt.. Vi kommer däremot inte att servera en droppe alkohol..  
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?