• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • paet

Att vara överdrivet brun?? Alltså onaturligt med BUS? Visst utomlandsbrun är ju bara läckert

• Chicita
    Aniara4 skrev 2012-07-08 11:46:43 följande:
    Puh! Vi hade inte öl från Tyskland. Vi hade köpt ölen på Finlandsfärjan. Mycket classy!
    Det var nog det enda vi gjorde rätt tror jag...
    Vi handlade från Systemet Flört 
  • Aniara4
    Aniara4 skrev 2012-07-08 11:46:43 följande:
    Puh! Vi hade inte öl från Tyskland. Vi hade köpt ölen på Finlandsfärjan. Mycket classy!
    Blanda språk är också classy, tycker jag.
  • Purple

Tycker det är liiite trashy att ta kuvertavgift. Okej om dom väljer kuvertavgift istället för presenter annars undrar jag lite varför dom inte väntar ett år till och spar ihop mer pengar.

Men om det skulle gälla någon av mina syskon skulle det såklart vara en annan femma.

Vill också skriva när bruden har massa tatueringar men jag har ju själv det.

• filibustern
    Purple skrev 2012-07-08 13:34:39 följande:

Tycker det är liiite trashy att ta kuvertavgift. Okej om dom väljer kuvertavgift istället för presenter annars undrar jag lite varför dom inte väntar ett år till och spar ihop mer pengar.

Men om det skulle gälla någon av mina syskon skulle det såklart vara en annan femma.

Vill också skriva när bruden har massa tatueringar men jag har ju själv det.

har lite svårt att förstå varför det verkar så fel att ha tatueringar synliga under ett bröllop.. är det pga kyrkan? eller pga "publiken" ja mena, bruden är ju den hon är, så varför dölja? Gladhar oxå tats, men dom kommer dock inte synas pga deras placering. 
  • Cosy

TYcker små tatueringa över lag är lite tacky... Vissa tatueringar är snygga och har class men av all de jag har sett så är det snare ett undantag.

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Chicita
    Cosy skrev 2012-07-08 15:04:17 följande:
    TYcker små tatueringa över lag är lite tacky... Vissa tatueringar är snygga och har class men av all de jag har sett så är det snare ett undantag.
    Haha... då ska jag inte visa upp min med andra ord Flört
  • Cosy
    Chicita skrev 2012-07-08 15:06:43 följande:
    Haha... då ska jag inte visa upp min med andra ord Flört
    Smaken är som baken delad. tycker det är härligt att folk tycker olika^^
  • Chicita
    Cosy skrev 2012-07-08 16:37:23 följande:
    Smaken är som baken delad. tycker det är härligt att folk tycker olika^^
    Jepp det är ju det Glad
  • TheD
    filibustern skrev 2012-07-08 15:00:13 följande:
    har lite svårt att förstå varför det verkar så fel att ha tatueringar synliga under ett bröllop.. är det pga kyrkan? eller pga "publiken" ja mena, bruden är ju den hon är, så varför dölja? Gladhar oxå tats, men dom kommer dock inte synas pga deras placering.
    Jag gillar inte tatueringar alls. och speciellt inte synliga under bröllop. Fult helt enkelt och osmakligt.
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?