• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • Jenny121212

Och jag som just tatuerade mig så jag kan få visa upp den på bröllopet...

• Cosy

När klänningen är för liten för bruden så hon får ett så kallt "backass" är inget vacket eller att brösten ser ut att hoppa ut.

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Jeaneettes
    Cosy skrev 2012-07-08 20:46:43 följande:
    När klänningen är för liten för bruden så hon får ett så kallt "backass" är inget vacket eller att brösten ser ut att hoppa ut.
    Vad är "backass"?
  • Cosy
    Jeaneettes skrev 2012-07-08 21:06:55 följande:
    Vad är "backass"?
    när fettet på rygget trycks i hop så att det ser ut som en rumpa.
  • hjgs
    Jenny121212 skrev 2012-07-08 19:34:35 följande:
    Och jag som just tatuerade mig så jag kan få visa upp den på bröllopet...
  • Brudiframtiden
    Cosy skrev 2012-07-08 22:05:55 följande:
    när fettet på rygget trycks i hop så att det ser ut som en rumpa.
    Instämmer..det hade min svägerska när de gifte sig på mellansonens dop..huuuu
  • ullie

Jag vet inte om jag skulle säga att jag tycker det är trashigt men det är saker jag aldrig skulle välja själv :)

- Gifta sig i kyrkan för att det är "tradition" när man inte är troende
    - Prålig bordsdekoration. Glittriga stenar/glaspärlor, massa rosenblad
    - Röda och svarta broderier i klänningen
    - Spexig brudvals
    - "Kul grej"-saker. Converse till hela brudföljet för att det är en kul grej 
    - Rosa färgtema
    - Stora urklippta pappershjärtan bakom brudparet :P

Kommer ju såklart inte utan själv :) Vi ska ha båda buffé och spotifymusik. Kanske blir lite
    ursäktad eftersom vi även ska ha livemusik :) 

• Cosy
    knyttan skrev 2012-07-09 11:52:45 följande:
    DETTA:
    tackyweddings.files.wordpress.com/2011/02/bac...
    ohh får mig att täcnka på en till sak. hellre blek än fel solad för kläningen, eller mannen ser ut some n panda för at han haft solglasögon
  • Sofi K

Jag har väl inga direkta åsikter om vad som är "trashigt" eller inte på ett bröllop. och man får väl med glimten i ögat inse att efter att ha läst denna tråd, så får man knappt ihop ett bröllop om man ska lyssna på alla åsikter :)

Tycker dock att det finns saker som är mer eller mindre "stilrena" på bröllop. Jag läste längre upp att en "blombåge" tyckte någon var trashigt, vilket jag istället tycker är jättesött. Eller kanske egentligen mer något på bordet eller bakom BP som är "speciellt".

Läste också att någon tyckte att "enbarn inbjudan på facebook" är trashigt.... Finns det verkligen folk som gör så helt och hållet? Jag har själv fått inbjudan på FB till "bara" vigslar, men aldrig när jag är bjuden på själva festen och hela kvällen...

En liten grej som jag föresten kom på nu att jag tycker är... inte helt okej... Gäster som skämtar FÖR mycket på rudparets bekostnad. om ex och liknande. Tack och lov har jag bara varit på ett sånt bröllop :)

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?